Tuesday, September 20, 2005

Gua Ajaib

Pada satu hari Temah dan bapanya datang ke Kuala Lumpur dan pergi ke KLCC...Anak beranak nie baru first time datang Kuala Lumpur, sebelum nie asyik dok memerap kat kampung... Jalan punya jalan, akhirnya Temah terpandang lif, lalu dia pun tanyalah bapak dia...." Pak, itu amenda pak?"Bapak menjawab," Entah lah nak....bapak pun baru kali ini nampak menatang tuh...."Tak lama lepas tu seorang nyonya tua terbongkok-bongkok, tergigil-tergigil pergi ke dinding dan menekan butang lif tersebut.....lif pun terbuka lalu nyonya masuk ke dalam lif dan lif tertutup.....tidak lama kemudian lif terbuka...TINGGGG!!!!!keluarlah seorang minah, punyalah cun cam Wardina...lantas berkatalah si bapak kepada Temah..."NAK! KAU PERGI AMBIK EMAK KAMU BAWAK KE MARI, KITA MASUKKAN DIA DALAM GUA AJAIB NIH....CEPAT !!"

13 comments:

Wirawan Terulung said...

muahahahah....haku nak ketawa sampai pengsan.

Kalo masukkan masy, agak2nya saper yang keluar erkk??? :p

Masy said...

klu diriku yg masuk kan wira..
akan keluar diriku jua..kerana gua itu x dpt nk carik org lebey cun lg dari diriku..wakakkkakaaka..

melurdesa said...

KEH.. KEH.. KEH..

kuchaiz^iman said...

hahahaha....lawak siot..
kalo iman masukk...kuar je pasti kalah kak masy...kuar jadi iman ummairah arr..jangan jeles kak masy ya..huhu

Masy said...

kak lin,
keh keh jugak! ;D

iman,
klu cenggitu sblm ko masuk, akak la yg paling comey ekk..ish..memuji dlm diam upenye..wakakaka..

Anonymous said...

askummm...
adehai...gelak sakan ambo ni lalingsss..terlewat gelak tak paa kan..moyang,datuk2,nenek sume dah pi..yg tinggei cume nenek loneranger...wah!! blehlaa masukkan dlm gua tu..kuar nnti sure punya cun melecunnn..wakakakaka..wait nek..cucu balik nk mudakan nenek..adehaii..kena sesah dgn penyapu laa gamaknyer haku...sakit usus ni lingsss..hahaaa

lady said...

laaa...jadi anoy lak haku...lantak laa labuuuu...

Masy said...

lady,
amboih2..klu cenggitu nk ubuh aa gua tu kat umah. tiap2 thn sambut bday mesti kuar masuk kat gua tu, br le awet muda...wakakakak..

Deanz said...

Kalau masuk Masy..tup..tup..jadi Puteri Gunung Lenggang... :D

Masy said...

deanz,
amboi...errk..maknenye cantikla ye..cam Puteri Farah binti Nordin tu..?? ;) ekekkkekee..

benmadi said...

jgn ketawa kan orang...
itu org luar datang bandar...
klu kita plak g oversea...
hmmmmmmmm...haaaaaaa

Masy said...

madi,
ala dia ni...tacing aaa..huhuhu...mak ayah aku pon org kg..x berniat mghina sesapa seeyy..
sape2 org kg yg terasa,aku mintak mahap k.... ;)

GRuNGe said...

Wah, pandai kau buat citer lawak. :P Bagus, versatile style penulisan kau ni.