Wednesday, March 22, 2006

Protes!!!


Penatnya! Kalaulah ada peluang untuk mati sekejap, aku nak mati dalam masa seminggu. Aku rasa nak marah ni! Cilake tolllllll orang tue tuuu.. *Fahrin: Sabarlah sayang :p Oleh kerana aku dah tak tahan dengan hidup aku sekarang, maka aku pon apdetlah ini blog. Manyak kesian ini blog, muka ata pucat, badan ata lemah. Ni ada tag yang dah bersawang tinggalan Kak Maya. Jom jawab.. *sambil calarkan kete bos aku*

1. perkataan yg slalu korunk sebut... (sejak akhir-akhir ni laa ek)
Lalalalalalalalalalalalahanat.. (nyanyi ye rerakan, bukan sebut je)

2. 3 perkara yg korunk lakukan sblm tido...
Gi toilet, semayang, siapkan baju nak pakai esok (kalau esoknya keje la)

3. pemandangan yg korunk suke lihat?
Yang indah-indah la... boleh jadi pemandangan sungai ke, hutan ke, kereta ke, orang ke... kuhik.. kuhikk..

4. ape akan korunk lakukan sekiranye tersesat di dlm hutan?
Sebelum cari jalan kuar, rasanya aku akan gelabah jap kot

5. 3 artis lelaki/perempuan yg korunk nak ajak gi tgk wayang?
Apa kes ajak artis tengok wayang, baik aku ajak dia borak2 sambil makan2 ke.. tapi kalau kena paksa pilih gak, cape lagik… Faizal Husin laaaaaa… lalalalalalala

6. 3 barang wajib yg mesti ade dlm handbag korunk?
Kunci-kunci sekelian (kunci kete dan kunci umah), wallet yang berduit dan henpon (negotiable, henpon ni kalau kuar kejap je tinggal pon takpe, bukan ada orang nak kol pon.. :p)

7. 3 jenis sukan yg korunk minat?
Ni minat tengok ke minat main? Kalau tengok, bola pon ok, wrestling pon ok, acara balapan pon ok.
Kalau terbabit, acara balapan bolehlah, bowling baru standard beginner. Ekcely aku bukannya minah sporty.. huhu..

8. barang pemberian seseorang yg korunk simpan hingga kini...
Mostly aku simpan hadiah-hadiah sekelian. Mana yang tade dalam simpanan tu, maknenye aku dah pulangkan balik kat tuannyalah atas sebab-sebab tertentu ataupun anak buah aku dah jahanamkan.

9. 3 lagu yg menjadi kenangan wat korunk...
Buat Aku Tersenyum (tapi kalau dengar tak senyum la), Masih Terserlah Ayumu, Tentang Seseorang.

10. mimpi ngeri yg pernah korunk lalui?
Lately, mimpi pasal keje tak siaplah yang paling ngeri dan trajis skali.

11. salah satu keinginan korunk?
Tak keje tapi gaji masuk gak bulan2, siap triple lagi dari gaji sekarang.. hehe.

12. kalau korunk artis, korunk nak jadi mcm siapa? dan kenapa?
Takpelah, rasanya artis laa yang kena berangan jadik aku.. huahaha

13. kelemahan korunk?
Banyak laaa..
salah satunya ialah.. aku rasa aku ni tak best *tunduk pandang bawah sambil kaki kuis2 rumput*

14. siapa yg korunk teringin sgt nak jumpa?
Siapa-siapalah asalkan bukan bos aku.

15. moto hidup korunk?
Takmo bagitau arr..

*Special tags goes to :
Takpelah... takmo tag orang dah..

31 comments:

Sham said...

ni napa pepagi hangin semacam jer ni? keje dah siap blum?

Masy said...

argghhhh.. jgn laaa tanya pasal keje, bole tak?

*argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

Noushy Syah said...

kak masy..bz bz la jugak..tp jgn arr campai nak mati seminggu..kang mati trus, emm belum tawen lagi tuh..hiksss

Masy said...

noush,
klu mati terus pon takpe..tade hal..

uhuhuhuuhuuu

Sham said...

okay.. tak sebut lagi dah...... kejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...... hahahahha

cheer up girl....

meera said...

hmmmm syita... masa tgh bz giler ni mesti kita rasa nak mati je kan... rasa tak cukup 2 tangan 2 kaki 1 otak yg Allah beri tu utk buat semua keje2 kita tu....

tapi apabila sampai 1 ketika apabila kita terlalu senang takde keje nak dibuat... betapa kita akan merindui masa sibuk kita tu...

apa2 pun ingat 5 perkara sebelum 5 perkara....

acik ila said...

ciannn masy.. bawak2 bertenang.. ader ke nak mati seminggu :>.. mati belom tentu tenang tau :p..

sKa said...

nak mati btol ke? ish... jgn ah... kesian kat Nasir Bilal Khan kang..(rujuk cerekarama Cinta Si Penggali Kubur-TV3)

Masy said...

kak maya,
huhuuhuhu.. yolah... tp rasanya xde de rindu2 kat kesibukan stail neh..alalalla

kak acik,
at least da mati x pyh wat keje neh :D

ska,
apsal lak nak kesian kat Nasir Bilal Khan??? ape neh??

arianna adrizal said...

masy,
ciannyee.. don't be tension2.... jom kite pi menghepi-hepikan diri nak??!! ;)

Masy said...

arianna,
tado maso deh nk hepi2 la ni. ku menyesali hidupku skrg ni...huhuhuhu

Deanz said...

Work smart maa...privatise kat org lain tak leh ka? tak pe la ..hardwork the key to success kannn...

(kelemahan diri kottt )

Masy said...

deanz,
mmmm..anggap je la kelemahan diri..

Sham said...

ala masy.. ramai lagi yang jauh lebih stress dari awak tau.. just try ur best to cope with it

Masy said...

sham,
tu lah...masalahnye...*meh nyanyi sket*

aku tak biasaaaaaa...lalalalalal

darkz05 said...

stress oh stress!! hehe :p

Masy said...

darkz,
streeeeeeessssssss..hohoh

kak lin said...

hehehe.. ur feelings are reflected on ur answer to the tag.. jgnla marah2 Masy sayang.. senyum.. senyum... haa.. kan cute tu :)

Masy said...

kak lin,
tgh senyom neh (^_^) ni utk kak lin je..hehe..

ND said...

16. Sape boyfriend masy skang?


jawab jawab!...wahahahaha...

Masy said...

ND,

16. tade sape. diriku tapak seleman. still single, available n negotiable...huahhahaah..!

ND said...

negotiatable eh...lu kasi la satu tawaran...kalau ok..wa mau amik...wakkaakakakak...kasi la diskaun sket...heehhe :P

Masy said...

ND,
aikkk..ada rasa nk nego dgn sy lak ke? apa jadik dgn insan yg mengakibatkan awk jiwa kacau tuh?

hohohohoohohohoho.. diskaun ek.. ni kene isik borang dulu ni, lps short listed br kami panggey interview ye..hohho

ND said...

nak nego je...buat no 3....kekekekeke...

Masy said...

:p

kirenye no 1 dgn no 2 da kompem ade laaaa....ek? *wat muke gusip*

ND said...

no 1 dan 2 mmg udah ada...tapi udah diceraikan ...wakakkakak

Masy said...

ND,
cerai sudah? soooo secara ringkasnya encik ni kalah tanpa bertandinglah..rekod buruk neh..hohooohoho

RON97 said...

betul tu..
tak baik tag tag orang ni..
contohilah dia, nd
hahaha

Masy said...

ron97,
hahahahaha..kan?kan?

(^0^)

Wirawan Terulung said...

hehehe...

jom belanje Wirawan pekene nasik ayam sek 11...confrem x tension lagi lar...:p

Masy said...

arkkkk..

belanja wira??lg tensen ade laaa..ahahahaha