Tuesday, July 11, 2006

Just For Laugh



1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai.

2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perempuan yang mendedahkan aurat, urat lelaki akan krem di sesetengah kawasan.

3. Kuih tat enak di makan. Tapi apabila kita makan lapan keping kuih tat, kita mungkin dituduh mencarut. Kalau tak percaya,cuba kira satu tat, dua tat, tiga tat, sampai lapan.

4. Laksamana adalah jawatan besar di dalam kesultanan Melayu Melaka. "Laksa kedah" pula adalah contoh jawapan kalau orang tanya kita "laksa mana ni?"

5. Barbeque adalah makanan yang enak. Namun begitu 'babi queue' haram dimakan oleh orang Islam.

6. Sesetengah orang memanggil cili sebagai cabai. Tapi kalau mulut nak kena cabai, cuba la cakap cibai kat depan orang tua-tua.

7. Membuat tauhu sumbat sungguh meletihkan. Lebih letih lagi kalau orang lain hanya tahu nak sumbat je tauhu sumbat dalam mulut.

8. Si Bohsia dan Bohjan dipandang hina oleh masyarakat. Namun begitu si Boroi yang makan duit rakyat mendapat sanjungan.

9. Bermain bola keranjang memang meletihkan. Bermain di ranjang juga boleh meletihkan.

10. Allahyarham P.Ramlee tak pernah dapat Lesen P sebab baru diperkenalkan. Penyanyi pop yeh yeh L. Ramli mungkin pernah dapat lesel L. Tapi Allahyarham A. Ramlie tak pernah dapat lesen A sebab tak ada.

11. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk. Tapi tak takut kalau-kalau mati esok. (Mesej berunsur dakwah. Sila duduk tahiyyat akhir)


Kaciwanyeee France kalah. Sudahlah! Jangan pujuk daku yang kaciwa ini *pegang tangan abg Nudin sambil lari jauh²*

Fotopages updated! klik sini --> gegambar..

13 comments:

arianna adrizal said...

hahahahahhahahaa!!! sekali merapik daaaa................

Masy said...

anne,
sesekali..hihihi

kak lin said...

ERKkkkkk.. malu nya saya nak komen ;)

Masy said...

kak lin,
sy pon malu gak..hihi

faisal said...

hahahaa..akk ni merapik rapik je...ni yang paling adk ske...

11. Ramai orang lelaki takut kalau-kalau mati pucuk. Tapi tak takut kalau-kalau mati esok. (Mesej berunsur dakwah. Sila duduk tahiyyat akhir)

ngape kene duduk tahiyat akhir kak?hahhaaaa

Masy said...

ooo..suke yg tu, akak pon ske gak..hihiih
tahiyat akhir tu lambang keinsafan..hahhaaahhha..

Noushy Syah said...

tehehehhehe..kak masyyyyyyyyy..aiyaaaaa kat kondo noushy xjumpa pun condom..errrrrERRRR nak jugak tgk camne in real..ekekekekkekek!! Wahh kak masy kelakar arr sekang..suke tgk dia tawa tuh.....tenyum sampai tinga yea....

Masy said...

noushy,
akak pon lom penah lg. tp kan..pssttt.. kan dpn hotel penah aa jumpe dulu. ape laaa dorang ni.
ala..ni member akak yg bagi, rasanya dia dpt kat email kot..hihihihiihih.. tenyum smpai tinger, patah balik ke dpn..bole gtu? 360 deg smile..hihi

chii said...

adeih..
menarik gak lawak ni..utk hiburan di mlm hari..ehee

anak_abah said...

wah2 kak.. ske skang eh.. baguih2.. tp, paling sy ske no11. Pahit jer dak laki bace. Caye la kak!

Masy said...

chii,
menarik tertarek da bomb tak?hihi

anak_abah,
ske sket2 le..org kata suke2 mmbawa duke. haa..hihi.

Deanz said...

Salam..

bila baca entry ni, macam tengok Gubra yang mmg gubra...

Masy said...

Salam Deanz..

sile jgn gabra ek :)