Monday, July 24, 2006

Kusut!

selipar turut menensenkan diri dengan aku


* hidup terlalu singkat untuk terus-terusan bersedih* perasaan kosong* sape dia tu?* kesian Fahrin* bila baju raya nak siap ni* report tak siap* takut boss marah* ada yang datang masa duka dan pergi kala suka; ada yang datang kala suka dan pergi kala duka* manusia memang pelik* rasa nak beli pokok bunga* nape jiran kasik surat amaran* bulan ni tak datang lagi* meriahnye kenduri kawen* waa..ko dah keje gomen ek?* mana brooch aku ni* lama tak dengar cite Exists* apsal umat Islam asik kene buli je* nape kerajaan suke abiskan duit kat tempat² yang tak patut* asik-asik cite CT dengan Datuk K* aku pandang kau, kau pandang dia, dia pandang aku* apsal asik kacau aku je ni* Darren Hayes gay rupenya* dia demam* aku mana tau nak jadik pengapit* salah ke aku cakap?* tak senyum orang kata sombong, bila senyum orang kata nak menggoda* ruang nyawa terlalu pendek untuk mencari musuh* tak dapat lupa* susah nak terima* jom cycling ujung minggu ni* dah nak masuk bulan Ogos* nak keje gomen ke tak nak* kredit dah abes* bila nak bayar duit air* jadi ke tak gi Redang neh* jangan lupe bayar duit kete* aku cepat tacing lately, nak mampos?*


Fotopages updated!! ~ gambar~

31 comments:

Anonymous said...

hai masy..Mrs. Juan nih? sapa keje gomen? kau sihat ke? lama tak dgr citer ko ni..

Masy said...

hi adah...sape keje gomen? ainul dgn atie.. ejal pon kan? aku sihat je. semalam x nmpk pon ko kat umah fiera.. dtg x?

ita... said...

masy...
emm.. idup kkdg wat kita "lemas" ngan pelbagai prsoklan yg takder jawapannya. kita dok trtnya-tanya sendiri, last2 trpaksa "diam jer", tapi bila asyik kena "sabarrr jer", rasa bosanlah pulak..... [sori arrr tak tau per yg k.ita merepek nie..] psst.. slipar k.ita color merah masy....

jaga diri k...

Anonymous said...

ehehhehehehe
lemas.. rimas lew nie ek
sabau
-azerlma-

Masy said...

kak ita,
hihi..biaselah kan, idup..ermm..akak pon dah merepek cam org gak ke? ;) sipar sy kaler ape ek..kelabu kot, sipar nk gi sidai baju..heheh

akak pun jaga diri ok!

Masy said...

anji,
aaa..lebih kurang le, tu sket je tu..hihi

Deanz said...

"@!!&*^^))(+}{{{@## @@ !!! ? XX?":PIYD C*&^$@!F J !! "

Masy said...

deanz,
apeke heyy nye tu??

arianna adrizal said...

kak masy,
adeh, mane tak kusut... bebelit da tu...

Masy said...

arianna,
mmg berselirat abes ni..huhu

mysha said...

adikku masy...

lor nape tow???? sabau le bebanyak..kalau tak sabau..bagi jek penampau..jgn tampau diri sendiri dan jgn tampau fahrin...hehehehe...*apa yang aku merepek nie*..

p/s..a'ah la busan dan ngan citer mek siti ngan pak K tue...hari2 citer dia..cepatle dia kawin...huwaaaaa..darren hayes gay boy..dah kawin pun ngan teman sejenisnya..adeh...macam2 manusia kat dunia nie...ahakss...

Masy said...

akakku kak anis,

itu lambang keseliratan dan keserabutan fikiran dakulah kak..klu ubuh sume, maulah sume org pon kusut spt daku jua adanya..

p/s: mcm2 ada! ;)

faisal said...

slm kak,
ni baru bleh bukak pc..letih betulla...camnela bangunan ni..pertama kali jadi camni...dahla keje byk giler..~huh..

kak,org takde kedit~teheheee...slalu gna internet je topup...ingat nk tuko line jela bulan dpn..

emm,sbenarnya tak paham akk tulis pe nih..isu2 semasala ni kiranye ek..hihiii..
tehhe kak..

Masy said...

salam acai,
muhahhahhhaa..kat sini mmg blekaot tadi kan? traffic light pon ting tong td..muahah.sibbaik opis akak x kene tp x tau laa klu kot2 kejap2 lg wat hal. bagus gak, leh balik :D

x paham ek..isu2 semasa dlm idup akak je tu dikku..

hehehhe

acik ila said...

hi masy.. pekabor.. acik sejak dua menjak nie internet problem.. naper tah..

masy kusut ekk.. don't worry.. be happy.. hidup nie terlalu singkat.. so, jgn stresskan diri.. buat apa yg masy rasa boleh buat masy happy :D..

Masy said...

hi kak,
kusut sket2, leh thn ler..hehe..
mekasih kak..!

Noushy Syah said...

ErrrrRR kak masyyyyyyyy...uiksss, selipar jepun pun sekang kena kunci cam tu ek? aiyaaaaaa...

arianna adrizal said...

kak,
yg berselirat abih tu kena suh org yg sabar dok leraikan.. lau tak.. lagi kusut diwatnya.

smlm abg kite tu sms. akak jumpa dia eh? sy da masuk ofis since ysterdy.

Masy said...

noushy,
hihihihih..klu takot kene sambar, kunci le..hihihihihi

Masy said...

arianna,
akak je yg leh leraikan rasanya sbb akak ni kan penyabar.huahahhahaha

jumpe?tade ah. mlm td akak ke KLIA, bli tiket..selamat tinggal shah alam..huhu

arianna adrizal said...

nk pi mana?

Masy said...

nak pi pulau redang..membawa hati yg luka..muahahahha...

yeaahuuuuu..~~

arianna adrizal said...

humang aihh!! gi jenjalan upenyer.. jln leklok eh. blk nnti jgn tambah kusut laks! eheh.

Masy said...

huhuu..marilah kite menenangkan fikiran..huuuuhu..

jgn x balik2 dah le kan..huahaahhaa

kurzz said...

wahhcuti2 malaysia ler nih..ermm opss..sblum terlupa..ole2!! hehehhee...

Masy said...

kurzz,
ole2 ek..meh saye nyanyi mau kah?
~oleeeee ole ole oleeeeeee~ hihi

kurzz said...

ermm..yg tuuuu sya pn leh nyanyi sendiri huh..;p hhehe xderla..sja gurau..selamat bercuti n selamat pegi dan balik yerk..

Masy said...

thanks kurzz..klu ade pon ole2, awk sndiri kene dtg kutip tau..x dpt le nk pos..hehehheehe

pasir dlm botol mau kah? :D

kurzz said...

heheh xder la..xyah susah2 k..t.q have fun yer!!

Masy said...

thanks kurzz! (^_^)v

kurzz said...

ur welcome....=)