Wednesday, July 05, 2006

Punca Kekalahan Brazil


Dipercayai pasukan Brazil sempat bercuti ke Indonesia sebelum Piala Dunia berlangsung. Dan khabarnya, Ronaldinho yang sebenar tercicir di Jawa akibat terlalu asyik membelek kain batik Jawa untuk aweknya, di samping sakit perut yang melampau kerana terlalu banyak membelasah asam jawa.

So, jangan salahkan Ronaldinho di atas kekalahan Brazil baru-baru ni. Bukan dia yang main tu! Itu Ronaldikin yang main..


# gurau je ek...!

12 comments:

irwansyah said...

Masyaallh.. sila baca artikel saya pulak..

Masy said...

E1,
hehehe...thanks le linkkan ur latest entry dgn yg ni ek! heheehehe

kak lin said...

hehehe.. cian mamat tu tak bersalah.. :)

Masy said...

kak lin,
heheh..jgn ckp dgn dia arr..hihi

ChikaDior said...

Allahuakhbar...

kesian tgk lelaki itu. apakah? apakaaah...?? ahhahaha! siyes, kesian... dibahankan dek masy demi sebuah entry. :))

Kumprinx said...

brader ni la yg kat iklan breeze tu aku rasa. menyamar jd ronaldinho.

karip said...

haa haa pitnah...tak tahuuu...haa haa

Masy said...

chika,
mane ade dibahankan. dia dibahankan oleh org laen, dan untungnya dia diterima oleh kotakhujan tau..!hihi

kumprinx,
uiksss..bole jadik gak tu, kene siasat neh :)

karip,
mane de pitnah..huuhuhuhuhuuh

Noushy Syah said...

Kak Masy...really arr wajah budak ni serupa mcm Ronaldinho Brazillian tuh....emm kan dalam dunia ni ada 7 org serupa wajah seseorang tuh..agak2 sapalah yg lagi enam serupa noushy..emmmm*wink*

Masy said...

noushy,
org katalah kan..ada 7 org serupa. one of them must be Angelina Jolie la noush..hihi.. *wink²*

Mr. FAIZUL BIN KAMARUDDIN said...

assalamualaikum...
huhuu lawaknyaaaa,mesti Sodikin bangga.(astaghfirullahhalazim,tak baik gelakkan orang)

Masy said...

wslm faizul,
hehhe..klu dia gi Brazil musti ramai org kompius kan?hihi