Thursday, March 08, 2007

Dabel Mining

Satu hari, di Cafe Mahkota, Melaka..

Seken Bos : Ni lauk ape nih? *tunjuk kat pinggan*
Opismate: Oo.. ni ikan masak 'stim'
Seken Bos: Saya makan tak 'stim' pon *wat muka seswatuh*
Aku: Memang laa.. sebab yang 'stim' tu tukang masaknye..

Seken Bos pekup molot sambil gelak-gelak.

Selamat Hari Wanita pada yang dah kompem wanita. Aku masih gadis lagi lalalalalala..~

[fotopages updated]

26 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

huisssshhh, aku pun gadis gak...hehehe, tapi tetap org panggil kita ni wanita, x gitu??

Masy said...

kak RM,
sy lom cukup syarat lg nk jadik wanita.. heheheh

Deanz said...

Salam Mas,

:D Selamat hari wanita kepada wanita yg mahu menyamatarafkan statusnya dengan lelaki.

tentangseseorang said...

ahahha salah tuh,
yang stim tuh adalah

periuk yang masak ikan tuhhhhh

Masy said...

salam deanz,
selamat pada semuanye :)

tentangseseorang,
hehehhe tu pon betul jugek :D

chot said...

bukan hari wanita utk 20thn keatas ke? dia bukan kira bujang atau dah berkahwin la...heeheh
slamat hari wanita utk ko masy..

Masy said...

chot,
tak kire tak kire.. lom wanita jugek :p
tp mekasih laa heheheh

kuncup said...

masy...
hari ni hari wanita ek~??
apsal kuncup tak tau..
slmt hari wanita untuk wanita semua, except for masy.
kik.. kik.. kik..

Masy said...

kuncup,
ye benerrrr
except? oo lupe lak sy ni gadis hahahahahahah

kakLuna said...

time masak pun buleh stim ke..hahahaaha

Masy said...

kak luna,
mane nk tau kan.. heheheheh

tedungS said...

ish nak komen sumer pompuan je yg komen. segan aih.. ;p

lindosh said...

huauahuaa.. ampeh je tau

Masy said...

tedungs,
aik? sejak bila tau segan ni?? huehehhe

lindosh,
hehe sape sape yg ampeh tu ;D

chii said...

stim?? ape tu...
aaaa..sy masih kanak² lgik ni..
tapaham pape nih...* wat² buka blur

Masy said...

chii,
stim tu mcm keretapi kuasa stim.. pakai wap tu.. gitu arr :)
wat2 blur lak.. asas je ni masa skulah dulu.. skip kelas ek ;p

happyirfa said...

hai masy..
sedap gak ikan masak stim..he he

Masy said...

hi kak,
mmg sedap.. btambah sedap bile mende tu free huehehhehe

13may said...

hah! cerita stim:P

tedungS said...

tp sebenonye pasal stim2 ni aku mmg suke, maksud aku jenis masakan la. korang ni.....

Noushy Syah said...

hehhehe..ikan steamboat tu mmg sedap, cayalah, juices dia kuar manyak tu sedap hisap wooo cam soup aje...

wooo,Kak Masy, wanita dgn gadis tuh xsama rupanya..baru tau, ngehhh!!

kak Lin said...

Gadis ngan wanita tak sama ek???

ND said...

Selamat Hari Wanita Stim..hahahahahahhhh

Masy said...

13may,
hah! pk ape tuh! :p

tedungs,
eh.. samelah kite klu bab makanan stim tu :D

noushy,
ermm.. sedapnye terbayang2 lak hah hehe

kak lin,
tak sama.. tak sama.. lalalala~

Nd,
ceh!~

faisal said...

wah wah, ni enry 21SX nih..hehee

Masy said...

acai,
mane ade.. entry biase2 je ni :p heheheh