Thursday, March 15, 2007

desktopku, desktopku juwa~

sunggoh tidak ikhlas senyuman ittew :p


Resolution: 1024 by 768 pixel (right click/properties/setting)
Laptop, LCD or CRT monitor : yang pasti ni bukanlah laptop :p
Been using this desktop since : bile tah, lupe dah. last week kot.
Kaedah (bagi yang tak tau) : Hit "Print Scrn" kat kibod (sape tak nampak maknenye dah tak lama lagi laa tu :p) / Ctrl+C / Ctrl+V dalam Paint/Adobe Photoshop


Acai, apekah jenis personaliti ahkak bile ubuh gambar neh kat desktop? Jelasin ya, bagi Nabila paham :) So, harap-harap Kak Mya, Kak Luna dan encik Tedungs berpuas ati sambil tersenyum bangga lepas dapat tengok desktop aku nih. Upah laa.. ingat free ke buat mende ni? Ha? Ha? *sambil cekak pinggang ramping* hehhee.

Jadi, mangsa-mangsa seterusnya adalah:

Cik Lari - hah! nak lari gi mane tuh?!
Darkz05
Deanz
Kak Lady
ND

Mana yang namanya tade dalam senarai, pon boleh jugek buat. Anggap je aku tag korang.

Ekcely aku dah buat mende yang sama macam 13may tapi nantilah lenkali aku tampal kat sini. Maleh nak tampal arinie, kang nampak cam nak tiru dia nyer entry lak ahahaha.

*moodku bagaikan si tapak seleman yang terdampar depan Tesco, macam hepi dapat kuar daripada laut tapi tak tau nak watpe kat Tesco. sekian.

22 comments:

kakLuna said...

wah cun cun...smua cun.. :)

Masy said...

kak luna,
cun ek? heheheh~

chot said...

bebudak ofis ko ke tu? semua cover cun je..hehehe

Masy said...

chot,
selain bdk tudung pepel tu, yg lain adelah kekawan skulah aku le.. cover ke? tensi tu sbb bateri kamera nak kong :D

kingbinjai said...

kunjungan balas

Masy said...

kingbinjai,
balas kunjung je? buah tgn xde? :)
thanks~

RaFFLeSiA MeRaH said...

memang mcm dara di pinggiran desa gituuu....tapi rupanya duk kat dataran yerrr...bergaya kemain lagi ha...mesti ralit jejaka2 duktenung masa ngambik gambor tu dok? hehehe...mood mcm tapak seleman? hehehe...dah x tahu nak wat ape kat tesco, tu maknanyer dia nak gi carefour pulak...hehehehe...

Masy said...

kak RM,
alamak x pasan lak ade ke tak jejaka jejaki duk tenung heheh. kosentret kt kamera je :D
lps carefour gi giant pastu gi macro pastu mane lagi lalalalala~

INDERA KENCANA said...

Salam perkenalan masy...

seronok tengok penyakit yang jangkit menjangkit ni.. Hehehehe..

Masy said...

salam kenal indera kencana..

seronok ek.. tak lama lg bjangkit kat awk pulak :) hehe

lindosh said...

rampingnyee pinggangmuu *jeLesh* ngeh ngeh

Masy said...

lindosh,
leh nampak ke pinggang haku??? *cek balik gmbr*

Kak Lady said...

Alamak...kene tag lagi...Luna dah tag akak...tak buat lagi pun...tunggulah...kalau ade orang tag lagi...kalau dah 3 kali akak buat...hehehehe....tapi mesti buat jugak...

Masy said...

kak lady,
sy x penah tag akak kan.. hehehehhe alaa xpe, take ur time ;)

achik said...

cam senyum penat je tu kak ;)

Masy said...

achik,
tu senyum frust. masa frust. skrg tidak lagi lalalala~

13may said...

hehhe...bagus bagus:)

tedungS said...

cewah posing sakan sumer tu, cewah...

darkz05 said...

akan di balas tag nya. ;d

Sunan_Jati said...

Assalamualaikum...
nice blogs...
hahahahahah!

chii said...

nape cam len je dataran pahlawan tu...dr sudut mn eh ..ngeee

Masy said...

13may,
ape yg bagus tu? :)

tedungs,
posing laa.. lama x jumpe tu

darkz,
u should ;)

wslm sunan_jati,
aik.. baru tau ka?? :p

chii,
ni kat belah pintu blakang, ngadap A Famosa :)