Thursday, December 13, 2007

235: Sebenarnya..


Sebenarnya..
Aku tak tau nak apdet apa. Ada banyak benda yang merayau-rayau dalam hati dan luar hati tapi tak terluah kat sini. Takleh. Nanti kena marah - dengan diri sendiri, dengan yang terlibat, dan dengan yang tak terlibat seperti anda semua. Tapi aku tak cerita bukan sebab takut kena marah, tapi..
kenapa ek? *garuk paler*

Sebenarnya..
Beberapa hari ni, lambat betul mata nak terlelap. Penat dah pusing kiri kanan, betulkan bantal tapi lambat nak lelap padahal mata mengantuk. Macamana tu? Kenapa? Bila tidur pun mimpi yang celaru dan penuh tanda soal - maksud aku tanda tanya :D

Sebenarnya..
Baru-baru ni aku terdengar bunyik yang aneh daripada rumah sebelah. Memandangkan bilik aku dan umah dorang berkongsi dinding, bunyi-bunyian tu memang boleh je menerobos masuk ke lubang telinga. Isk.. tapi bunyik tu.. isk~ Macam lucah je????? Apa yang korang buat tu aaaa?? [tekap tinger kat dinding] hihi~

Sebenarnya..
Aku rasa macam ade menda nak cite, tapi lupelah. Jap jap~





(5 minit..)




(20 minit..)





(1/2 jam..)









ntah laa.. lupe dah~

34 comments:

kak maya said...

awat hang tak pi lobangkan dinding tu... pi intai apa depa tu buat cik syita oiiii... leh amik gmbr masuk kat sini.... hehehehe

indera kencana said...

OOoo.. Cik Masy pasang telinga upa nyer, ek?

kurzz said...

erm....satu jer pesanan dri rakan mu..tip tuk tidur lena dgn cepat "dapatkn lengan sebgai bantal..insya'allah mujarab"..(perhatian:lengan berlainan jantina ye)..dgn kata senang......cepat2 kawenn laaa cik syitahhh oii...:D
p/s: patutler xtido...ropernye dok konsentret dgr bunyi2an yek...notii haa!

Masy said...

lupe nk ckp, jiran sayer itu pompuan bujang sumenye ye. tu yg kompius benor rasanya~

kak maya,
aiseyyy kang dorang lak ngendap sayerrr camne :p hohoho

indera kencana,
telinga dah siap pasang ;) tp kuatlah bunyik itu, kompius jap.

kurzz,
lps kawen leh tdo atas lengan asben ek? klu asben keje malam, abes laa xleh tido nanti? adoihh..

p/s: kuatlah bunyik itu! x payah pasang tinger :p

kurzz said...

hahahaa...cengitu la plak kn...xderla selalu keje mlm kooot...;p
p/s: ooo pompuan bujang upernyer..ingtkn family...xpenah nampak kelibat yg mencurigekn ker?..musykil alam gk kn *terbz tubuh badan plak arini...:D

kak maya said...

kurzz... amboiiiiiiii nak jadi 'mamu jarum' ek...

Masy said...

kurzz,
klu camtu, ade le malam2 yg xleh tido? ala.. takmo takmo *gari lengan asben* hihihi
p/s: tak check arr heheh

kak maya,
itu namanya curious hahahaha

achik said...

uish.. bunyi2an apakah ittew??? ;)

kurzz said...

uihhhh...xmo berengang lansung tuu!!..heheh*jenuh la esok nih asben dia*..
p/s: xpe xyah chek..wat xtahu jer kn..

kak maya,
bukanlaa...nk jadi mamu mumia..muhehe

Masy said...

achik,
bunyi2an yg akan buat kita ternganga 5 saat sambil bfikir bukan2 hahha

kurzz,
ala.. xde laa smpi xleh berenggang. tp dah kata nk tdo lena,kene le ade lengan asben tu sbb dah biasakan nanti kan kan. haaaa...~ ;D

13may said...

kamu 'sihat' ker????

hahha :D

Anul said...

ngape yg tgh tak jelir lidah..control ah?ahahahaha

ko tebuk lubang kat dinding..amik video..ahahaha

Masy said...

13may,
sihaaaaattt hahahaha

anul,
aku jelir laa tp jelir pendek je :p

takmo takmo nanti dorang amek video aku plk camno hohoh

arianna adrizal said...

err.. yg mlm td dok jengah tingkap tu ngendap la tu ek?


org tak pasan langsung. nantok sgt. tmbh lg tdo lam bilik mmg lena tahap gaban! kot kalu dengar melodi2 indah lagi merdu tu, minta maap la hek. kekekeke..

zino said...

macam mana boleh dengar apa yg berlaku kat sebelah? skodeng ya? hehe

Noushy Syah said...

EEE sungguh kurang sopan!! menjelirkan lidahnya pada orang..potong lidah baru tau:)

...sib baik Kak masy comey aje,kalau panjang mesti jadi alligator..

kak Masy, bunyi menakutkan atau menghairankan?

Masy said...

anne,
nope nope.. ade laa satu malam yg hening tu hehehe.

bunyik2 yg dtg dr anne tu x brape merdu laa jugek hahaha tp takpe, akak wat2 x dgr je lalalal~ ;)

zino,
tak skodeng pun. tp tingkap kitoang pun seblah2 sbb tu boleh dgr. huhu~

noushy,
comey ek.. hehehehehe

bunyi yang amat menghairankan dan mengakibatkan otak menjadi blue seketika ahahahah~

Noushy Syah said...

wowowoo Kak Masy!!

Ada jerit2 tak? muahahahha...

Azzam Supardi said...

Ko okay ke ni? Heh!

Masy said...

noushy,
haaaa mmg jerit2 pon. pening paler akak!

azzam supardi,
ok ajer..~

chot said...

bila plak ko kluar dgn jebat & meera tu?

Masy said...

chot,
hari sabtu lps, aku n kak maya gi PC Fair, pehtu Jebat dtg jmpe kak maya :) hehe~

orang biasa said...

oit umah ko katne? meh aku datang meh. nak dengar gak ;p

kak maya said...

stakat jelir lidah pun dah dikata kurang sopan... berbaju berbaju tapi tak cukup kain lagi...

*syita kan akak dh ckp gmbr tu utk simpanan peribadi... dah agak dah mmg ada org tak pueh2 ati lg...

kak maya said...

stakat jelir lidah pun dah dikata kurang sopan... belum berbaju tapi tak cukup kain lagi...

*syita kan akak dh ckp gmbr tu utk simpanan peribadi... dah agak dah mmg ada org tak pueh2 ati lg...

Kasih said...

oohhh bunyi2 itu sggh memberi kesan pd masy, hahhahhaah...

sehingga dibuat nya n3 lam blog nya ini, hahahaha...

wah2 sis meera gan bro jebat nie mmg x bole berenggan langsung la, apsal ko x join skali chot, muahahahah....

Kasih said...

jelir lidah ok per... ala takat2 pos biasa tu bkn nya pape pong....

tp kalo smp x berbaju gan x ckp kain tu sendiri mau ingat la yerkkk, jgn salah tafsir lak nnt....

idup biarla beradat mati biarla bermaruah...

Masy said...

orang biasa,
kat shah alam. tp camne ko nk dgr, takkan nk masuk umah aku kot? :p

kak maya,
ermm.. ala mane nk tau.. tak tersangka akan terjadik sebegini. harap maklum sume, gmbr tu posing saje2, tak lucah pon kan.. ;)

jom jelir lidah lagi lalalalalala~ :P :P :P :P

kak kasih,
kesan mmg terkesan gak laa kak hahaha. besau tanda soal atas kepala ni :D

flush said...

dia start balik dah, citer bertangguh2 dia ni..
cepat la citer..

Masy said...

flush,
kekontangan idea laa hehehe

k.lin@melurdesa said...

sebenarnya.. hati ini sepertimu... lalalalala...

hehehe... cuba teka sape nyanyi lagu tu??

Masy said...

kak lin,
aikk sore sape yg sumbang itu hahahaah~

Ungku Nor said...

hari tu tengah taip komen kat sini pehtu Dato bising suh buat hape ntah pehtu akak ter'pangkah' la kotak komen ni..
pehtu hari ni akak bukak baru akak tingat yang akak tak tinggal komen lagi kat sini pehtu bila akak nak komen akak dah lupa apa yang akak nak komen.

err..nak pi beli Choco-top la!

Masy said...

kak ungku,
yappedaaaa! *curik ice blender kak ungku*