Monday, January 28, 2008

242: Aku Yang Kesian

Sian doh! Takdok tenet lagi. Dahlah aritu kene mawah dengan Mr. Sivaji (yeee hormon badan beliau memang tak berapa nak belen, lagi mau mengaku diri sendiri rasional - padahal emosional), pehtu kalau sok-sok tenet akan ade kat opis pon, komputer aku takde tenet gak. Memang dengki betoi laaaaa lelaki yang rendang berbuah tu. Isk~ Tapi takpe.. dia tak tau aku dah berkomplot dengan encik tukang pasang tenet tu. Haaaa.. tengoklah nanti *muka penuh dendam kesumat*
Sabtu aritu aku layan diri - nonton filim Cuci. Ya.. biasa aja, cumanya sebagai filim pertama encik Hans, aku rasa ok laa tu. Kira kalau dalam exam, aku bagi B+ (macam markah kesian je? hehe). Oleh kerana aku tengok cite tu sensorang, aku telah berjaya jugak memperabihkan duit aku untuk kete kecikku itu. Last-last melopong jelah tengok baju-bajuan yang tengah murah akibat CNY sale huhu.
Aku masih lagi batuk kokol. Kekadang tu sampai nak putus napas hahahaha. Ni sume gara-gara tak berpantang makan. Pantang sket je, tapi bila dah berkendak sangat tu bedal je jugak. Tapi aku memang jenis lambat sket nak baik kalau batuk, setakat batuk sebulan tak sembuh tu kira picisan jelah hehehe. Apapun aku tetap akan usaha jugak untuk membaikkan kebatukan ini (wah ayat tunggang langgang).
Korang ape cite?

12 comments:

orang biasa said...

salam masy. Cepat2la sembuh ye. Sbulan batuk tu picisan jer? Hang mmg terer. Aku kalu lama2 sgt batuk, mau jolok tekak ngan jari..xtahan beb.

Azhar Ahmad said...

Mesi, belilah broadband... Baru 68 hengget... Lagi satu, melaka sudah wireless dek non. Beli jer wireless card kat mitc tu... free engkau... Kompom lagik marbeles dari kak engku engkau...

Ehhhh, terpengaruh ngan kak engku lah nih, ber engkau engkau plak...

achik said...

uish.. siap buat pakatan sulit ngan incet pasang tenet lagi.. ;p

13may said...

cantik arr template nih...

:)

lindosh said...

tadek tenet kesian kesian kesiannn ekeke

mUaDZam ShaH said...

pergh!! dh nonton pilem cuci yeak!!
takleh jadi ..kena gik gak!! :p

Masy said...

salam org biasa,
amiiiin utk doa ko. aku ni malas nk bpantang, camne laa klu aku branak sok hahahah

azhar ahmad,
sesuka jee panggil mesi ek. tu suma nk kene ade duiiiitt huhu

achik,
stendet *pakai spek*

13may,
baru pasan ekkk huhu

lindosh,
aahhh diamlah ko! :p huahahah tensen

muadzam shah,
tgklah, tp klu x syok jgn salahkan aku hihihi

CiK BaWaNg said...

wahh cuci..dapat B+ je ek..tgh tunggu nk donlod...ehe sian den slalu kene tinggal ngn keteapi...

eipp kak masy..jage makan tuh noh...tak helok batuk tuh nnt

mrozaidi said...

Tu La..lain Kali Makan Ubat Sampai Habis Walaupun Batok Dah Hilang..Baru Sihat..

Masy said...

cik bawang,
heheh donlod donlod

tgh nk jaga2 laa ni huhuhu

mrozaidi,
huhuhuhu baeekkk :)

Kak Lady said...

Masy...blog dah tukar baru...cantik...

Banyak entry akak dah terlepas dah..

Semoga batuk tu cepat pergi...

Masy said...

kak lady,
heheh mekasih kak. takpe bile senang leh baca :) insyaallah~