Monday, April 28, 2008

266: Gath aritu punye cite :)

Salam sume!:hi:

Sepertimana yang dijanjikan dan digembar gemburkan dalam entry lalu, maka aktiviti mini gath anjuran Anul (yang sesekali nampak cam anjuran aku plak ahahahah <-- tumpang glemer Anul) berlangsung dengan jayanya. Kehadiran agak meriah la jugak, dalam 10 orang gitu. Yang hadir pada hari tu ialah aku, Anne, bdk umah aku, Qasiehfirdaus, Kak Maya, Shai, Sodep, Kurzz dan sudah semestinya ketua darjah kita, Encik Anul dan Cembamnye hehehe. Walaupun aktivitinya tak banyak mana - just makan, tengok wayang, makan lagi dan bergambar-gambar, tapi tetap best jugek. Dan memasing ada yang tak pernah jumpe, tapi masih lagi kita berborak dan gelak ketawa macam dah biasa jumpe hehehe. Lepas beramas mesra dengan dorang, aku dan dua bodigad meneruskan perjalanan ke Big Apple, kendian baru balik heheh :woooh: Lepas ni ketua darjah kalau nak wat gath, kene laa siap² dengan aktiviti hehe. Kesian gak aku tengok ketua darjah, cam memalu je. Ko malu ke Anul? Aku pun pemalu jugek per.. tapi kaber² ahahahahah~

Gambar? Aisey.. aku tak bawak kamera la.. Lupe nak charge baterinye itu. Oh oh dah jumpe dah chargernye heheh.

cube cari aku katne hehehe~

Malamnya aku keluar lagi, kali ni menemankan member berdating (ape kes dating bawak aku? hohohohoh). Dan semalam iaitu hari Ahad, aku pergi lagi ke warehouse tu - hari last laa katakan. Oleh kerana dah gaji, maka cadar + comforter super single berharga RM79 (harga asal RM400++) telah ku rembat walaupun aku keciwa kerana takdek kaler merah seperti yang aku hajati.

Untuk gambar-gambar, nanti korang pegilah tengok kat blog Anul, Kak Maya dan Qasieh ek! Dorang je yang bawak kamera hehehehe.

*********

~edited~

KEKAWAN~ AKU RASA AKU AKAN PRIVATEKAN BLOG NI DALAM JANGKAMASA TERDEKAT, DEPEND PADA KELAPANGAN AKU UNTUK EDIT. KENAPA EK? SEBAB AKU DAH TERBAU-BAU SORANG BUDAK OPIS AKU AKAN BUKAK BLOG JUGEK, DAN OLEH KERANA AKU AMAT SECRETIVE (BETOI KAA EJAAN NI) PASAL BLOG NI KAT OPIS, AKU RASA INI ADALAH CARA TERBAIK, KALAU TAK HIDUPKU TIADA PRIVASI LAGI HUAHAHAHA (NAK PRIVASI TAPI BUKAK BLOG - TENGENG TAK). SO.. HARAPAN HATIKU KORANG SILA EMAILKAN EMAIL MEMASING PADA AKU. ADA SAPA2 KA YANG TATAU EMAIL BABY?:tsk:

AKU HARAP SUME YANG DALAM LIST AKU AKAN RESPON. TOLONG YE?

#kak maya, bole ka tolong baby wat mende ni?

34 comments:

meera said...

gmbr blurr tak nmpk la baby yg berlampin & nyonyot punting kat dlm tu hehehehe...

esok je la akak apdet, ari ni salah bwk kabel... x dpt nak aplod gmbr... huhuhu

kakLuna said...

ala..nmpk dah....bila akak memfokuskan retina akak 45% ke area tengah gambar..nmpk la imej misteri yg ingin ditonjolkan .ha ha ha

ND said...

Sorry la Masy & Anul...
sy sakit badan satu hari tu..mcm nak demam..tak larat nak bangun dari katil..huhu..mmg ingat nak gi tapi tak larat gile...hopefully korang enjoy...huhu

achik said...

ala.. blakang budak tu kan???

oh2 lupa lak nak skodeng aritu.. ;p

Masy said...

kak maya,
takpe takpe sy tunggu hihi~

kak luna,
bebaik fokus tu kang rabon laks haahaha

ND,
it's ok... tp lenkali kene join (klu sihat laa) ek ek~

achik,
yaa tepat skalik!! :D

lupe ke malu ;p wek wek~

arianna adrizal said...

teka-teki pulek. alaa takat cari 'akak tersembunyik', zul kekacang jela.. walau berselindung di balik lembayung mahupun menyuruk sejauh pat ratus lima juta marhalah pun org kenal laa... *muahahahhaha*

motif ~ silala bertukar jd silin dion pulak ke.. ;D apacam [apa+mcm]??

Masy said...

anne,
mmg zul kekacang, tapi adekah beliau nampak di mana kakak baby? ;) huahahahah

motif~ ku ingin kecantikan dalaman yg mampu menarik perhatian manusia sejauh pat ratus lima juta marhalah hohoh

zaida ismail said...

Aku rasa ko yang pakai tudung purple tu. Kalau betul bard tak payah paksa aku buat specs sebab aku boleh determined ko in the crowds. Hahahahah

Masy said...

zaida,
betoi betoi! mmg aku la tu. huahahha kirenye mata ko masih tajam setajam pedang lg laa.. ke muka aku senang cam ha? takleh laa jadik selebriti camni hek ahahahah

arianna adrizal said...

laaa private pulek.. gelak bole?? *smbil tup molot*

tp kan kak... nnti dia carik gak blog akak.

Masy said...

anne,
ala.. takpe.. akak bole wat blog dummie.. lalalalalala~

noorlara said...

masy,

kalau blog masy diperibadikan, jgn lupa masukkkan nama akak sebagai salah sorang pengunjung yg diberi kebenaran khas, hihihihi, email masy camna ek,
gambau kecil bukan main suruh org teka dia yg mana ade patutke?

Masy said...

kak noor sayang,
wajiblah nak invite akak memuah ni. email org : masyita4180@yahoo.com email tauuuu~

ala.. bkn susah pon... teka je ;)

arianna adrizal said...

aipp apesal org tadek 'syang'?? nk jugekkk...


muahahahahaha!!!

Masy said...

anne sayang,
wek wek!!! jgn lupe bawak balik kamera kang, nanti kite donlod gambar mlm ni jugek~

HAPPYIRFA said...

SALAM MASY..
jgn lupa buh nama akak sekali dlm list selected reader kau nanti yer
mawarni79@yahoo.com

zaida ismail said...

beb sebab muka senang kenal la buleh jadik selebriti senang kerja! Hahahaha so aku tak payah pakai specs hehehehehe aku akan buktikan. Muahahaha

Noushy Syah said...

yeyyy...dah ade emoticons tuh,tantikkk kak Masy!

nti invite me:
malihaanoushka@gmail.com

Take care kak masy.

Masy said...

salam kak irfa,
bila dah kompem sy invite ek ;)

zaida,
huahahaha tu yg leceh tu :D so tak payah laa pakai spek, tp klu nk try CL bole laa kot hohoh

noushy,
yeyyyy tantek kan kan! tengkiu noushhhh :D

k nanti bile da kompem akan diinvite ;)

RaFFLeSiA MeRaH said...

lokasi gambar tu kat auditorium perdana angkasapuri kan?? mcm selalu tgk jerrr...

meera said...

baby... sudah menyusu pagi ni? hehehe..

sudah tau kan camne nak wat invited readers je... sonang jo tu...

wokeh... gmbr sudah di apdet *wink*

Masy said...

kak RM,
ha'ah kat angkasapuri hehehe

kak maya,
nyusu? dah dah hihi

org tgh pk lg ni nk privatekan ke tak hurmmmm~

ooo dah apdet ek? i'm coming huehehehehehehe

achik said...

jgn lupa invite saya..

achik_7482@yahoo.com

;p

indera kencana said...

Baby konon.... (uwweeekk nak muntah!!) :P Sham ngidam nak makan telur penyu..

Haaaa.. nah masukkan dlm list..

indera5kencana@yahoo.com

Masy said...

achik,
check!

indera kencana,
sham konon.. (uweeekkkk nak muntahh!!) aahahahahha

ok klu kompem, sy masukkan dlm list :) tq~

zaida ismail said...

CL??? Apa tu?

Masy said...

zaida,
CL = contact lens da... hehehhe~

zino said...

makna nya tak boleh masuk sini lagi lah..

zaida ismail said...

heheheeheh tu lagi la aku takmo pakai nanti mata ku merah hahahahaha....

Wirawan Terulung said...

nak privatekan ke?
x rawk arrr....

super_darthmaul@yahoo.com

Titicaca said...

emailku: katakpuru1@yahoo.com

titicaca

Masy said...

zino,
tgh pk² lg. klu jadik, baklah email zino~

zaida,
ya ka..? heheheh takpe ko teruslah memperjuangkan hak mata ko tu hihi

wirawan,
tatau lg la....ermmm..

titicaca,
katakpuru tuuuu... begitu zoologi skalik email ko ek hehe

flush said...

sori lama tak singgah sini.. baju ungu kann..

Masy said...

flush,
btoooolll heheheheh sy ni senang cam ke? susah arr nk menyamar camni :D