Thursday, June 19, 2008

283: layan tag pulak

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh~

Kak Tipah Mentipu telah mengetag aku. Biasalah tag ni kan ala² nak korek resia gitu hehe. Tapi takpelah, asalkan jangan tanye mende mengarot, ape salahnye ye tak?

Meh layan.

7 tentang diriku
perempuan
suci
comel (org kata bukan aku hihi)
anak bongsu
garang
menggoda (muntah). manje kot
single. tau tak single? :p


7 yang menakutkan aku
buat dosa
gambar mayat
cerita pengalaman melahirkan anak
injection
nyusahkan orang
jobless
lonely (luas maknanya ni, pikir sendirilah ek)


7 lagu-lagu yang aku suka (alamaakk gua ada banyak ni beb!)Seperti Dulu - Exists
What Hurts The Most - Rascal Flatt
Aku Tanpa Cintamu - Mirwana (nasyid pon layan tau)
Karam - Zabarjad
Aku Ada Kerna Kau Ada - Radja
Here Without You - 3 Doors Down
Cherish The Love - Papa Bear


7 mende aku suka sebot
harooom jadah
motiff??
takde maknenye
vodoh cam pisang (objek bodoh bole bertukar menjadi 'ayam' dan 'hanjeng' ikut gred)
alhamdulillaaaaahh
syaitoooon
bole laa


7 perkara yang amat bernilai
pengalaman
pengetahuan
duit
segala berkaitan famili dan kekawan
perasaan
nyawa
harta benda dengan usaha sendiri dan yg org bagi jugek :)


7 perkara pertama berlaku dalam hidup ni (aiikk macam penah jawab)hidup
gi sekolah
eksiden
blajau memandu
kene belasah
berchenta
maki polis

Takmo tag sesiapa boleh? Adakah aku akan dipandang tinggi oleh masyarakat hihi. Cam matured je jawapan aku. Skema laa pulak huahahahah. Takpelah. Kak Tip, puaskah atimu sekarang? Hihi~
:woooh:

25 comments:

tipahvogue said...

puas ati banget deh!!! teruja tgk entry awak nih, siap ada gambo bagai! hahaha...kreatif! well done gal!!!

achik said...

cam menakotkan plak gambar makhluk yg pegang laptop ittew..

Masy said...

kak tipah,
klu tak puas ati gak, org email je gmbr2 tu semua kat akak ahahahah!!

achik,
heheheh "my precioussssssssssssss"

chot said...

setiap ada gambar mmg nampak menarik dan membuatkan org suka membaca..hehe

Masy said...

chot,
sama ada menarik minat org mmbaca ataupun menarik minat org tgk gmbr, asalkan tarik minat ok laa tu ek hehe~

Lee Novotny said...

Kena belasah???? Jgn boifren udahler..ni dah kira domestik violent nih! Poor uols!!! Buat report tak???

p/s Thx for visiting my blog :) Dapat mana tataw blog mak tu?

Nick Carter said...

wow... terguder i tgk gambau yang atas skalik tu...

Masy said...

lee novotny,
ahaahah alaa kene blasah masa kekecik dulu lee.. bukan org len, my late father. i tot mebi he's not in the good mood dat day ;)

p/s: drpd zaida heheheh :) welkem~

nick carter,
amboiiii ngade arr tu! btw encik nick carter, pls add me again kat YM eh. YM bengong arrr~

meera said...

tak tau nk komen...
hehehe

Semut Api said...

"Takmo tag sesiapa boleh? Adakah aku akan dipandang tinggi oleh masyarakat hihi. Cam matured je.."

*no komen*

Sastri said...

pergh... bagus ni sesi berkenalan nih... :D

zino said...

hampir semua jawapan memuaskan.. tapi masih ada ruang utk di baikki di lain masa hehe

Masy said...

kak maya,
takpe takpe hehe

semut api,
'no komen' pun adalah komen juga. sekian~

sastri,
aikk bunyik mcm nk kene tag je tuh :D

zino,
ahahahahhaha cam Akademi Al Quran pulak hah hehehe~

Anonymous said...

kemainn posing ek....bercanda di pasiran pantai mane tuh...hehe
*yg bwh pakai cap tu 'adik angkat' eh...;p
-k**z

Masy said...

kurzz,
pasiran pantai pulau redang :)
*eh.. bukan adik awak ke? :p

arianna adrizal said...

ewah2.. poseeeeee.. =p

Masy said...

anne,
nk tgk secara live ke? nanti akak wat kat umah hihiihhih~

Anul said...

uiii..pose gambar kau..miaaooowww...auummm..ahahaha

Anonymous said...

adik sya lean...xsuke pakai topi cm gitu...eheheh amboi adik awk sendiri pn xkenal ek cik masy? ;D
-K**Z

Masy said...

anul,
*cakat bakang ko* ape miaw miaw muahahah!!~

kurzz,
sebila laa sy ade adik :p tak baik tau tak ngaku adik sndiri huahahah~

13may said...

wah! lagu zabarjad :D

Masy said...

13may,
layan beb lagu tu! pantang dgr leh nanges woooo hohohoh

faisal said...

slm akku,heheh..tak tahan betul tengok akk posing gambar ats skali tu,hahahaha..:) tu gaya sblm terjun laut eh? err takut gambar mayat ek? nape kak?

en_me said...

pompuan suci yg comel.. ammvoiii

Masy said...

salam adikku acai,
ahahahaha tak terjun pun, posing je lebey :p gambar mayat yg ngeri2 la acai, takut ah. huhuhuhu~

en_me,
hihihii paham pon :D