Friday, August 22, 2008

308: 3rd Year :)

Salam semua ....



Ada sket poyolah kata-kata di atas ye? But i really mean it, bebeh! Arinie ulangtahun ketiga si Kotakhujan. Sukses bernafas sepanjang 3 tahun ini - dia menyara kehidupan dan menjana nyawanya dengan kehadiran serta contengan umat manusia dan kerajinan aku juga. Eh rajin ke? Huehehehe..~ Marilah kita hepi2 hehe.

Dalam masa 3 tahun, beberapa award telahpun aku menangi wakakakakakak! Ala² Hajah Siti Lijah gitu. *Siti Lijah = Siti Nurhaliza daa..


Award last skalik tu aku dapat dua kali. Err tapi tak ingatlah dari sape huhu. Kalau ada yang pernah bagi tapi aku tak letak kat sini, diminta komplen kat dalam entry ni ye? Selalu je aku ni terlupa laa nak save. Ampunkan aku yang berdosa ini *pukul² dada akhbar*

Terima kasih laa pada sume yang sudi memberi penghargaan pada aku. Walaupun mek rasa blog mek agak caca marba dan tiada hala tuju serta kadang-kadang kabur dari segi penyampaian dan kosa kata, malah sesekali berunsur kosong dan tiada kelebihan, namun tetap ada juga yang sudi melampirkan diri.. errr.. memampirkan diri ke sini. I lef u ouls lah! Memuah!!!! *tiru Anul*

27 comments:

Titicaca said...

kongrats..kongrats...

untuk itu saya tujukan lagu makhluk tuhan paling seksi kpd ko..hahha..

ikh! ikh! ikh!

Ungku Nor said...

err..ucapan kepada yang tersayang..mak ayah..manager..PA..syarikat rakaman suma tade ke??

ciss..lupa daratan sungguh !!!

ekekeke

Masy said...

titicaca,
tengkiu tengkiu :D

wahhh... seksikah? terseksa aku hahahahaha!!!

kak ungku,
errr takpelah, utk jubli intan nanti sy buat kaw2 nyer ucapan hihihihi~

zino said...

baru 3 tahun? tapi peminat dah ramai.. tahniah.. teruskan berkarya..

LaPan said...

wah. tahniah.

aku blog sejak 2004. tua setahun dari kau. tp aku dah berpindah rumah 2 kali. sebab masalah teknikal. huhu.

Masy said...

abah angkatku zino,
errr bukan peminat tu.. penggemar je kot hehehehe

eh ade sape2 ke yg minat muahahahaah ;D

terima kasih ye :)

Masy said...

lapan,
tengkiu2

stakat ni rumah aku selamat. mungkin akibat kesan rumah hijau (motif?).

aku tau ko tua. aku panggil 'abang' nak? ;D muahahahahha!!~

Anonymous said...

alhamdulillahh..dh makin meningkat umo blog nih yer..seiring dgn tuannya.....yg mentennnnnn 'wink':p...
**R**

sodep said...

wah.. kakak.. dah tiga taun ek... selamat panjang umur kepada blog kakak... teruskan menulis.. mesti banyak secret admirer kakak kan... thehehehe

dari adik terchenta..
SodeP..

Masy said...

kurzz,
syukurr... sibbaik kata sy menten hihihi

thanks :)

abg sodep,
ye abg, dah 3 thn.. tengkiu2 :) insyaallah klu takde gangguan dan serangan secara online, fizikal, sosial dan seksual, maka diriku akan terus di sini huehehe

tatau la pulak psl sikret admirer. dah namanya pun sikret kan hehehehe

adik konon! :p

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Teruskan berblog!

Majulah blog untuk negara!

QasiehFirdaus said...

isk.. saye tak dpt award lgsung.. :D

aha... takkan mekasih aje...

makan2 takde?

sbux pun ok.. heheheheheheheh

Masy said...

BP,
terima kasih. takbir!! :D heheeh.

qasieh,
next entry akak bglah ek ;)

lalalalaa ape? nk belanje sbux? bile bile? ;D

Mak Su said...

salam kenal, selalu nampak nama masy, tapi tak tersampai-sampai di sini... tahniah, utk awards tu. semoga lebih wallaa! :)

Masy said...

salam kenal maksu,
oo ye ke? akhirnya smpi jugak ye hehehe. mekasih maksu..

walla dan nalla! hahahaha

kakLuna said...

walla, nalla dan Bala (SD)

Masy said...

kakluna,
walla, nalla, Bala, lala, dan La Luna? hehe

indera kencana said...

Marilah kita melampirkan diri macam Mak Lampir!!!! Bohhohohohoh...
(Mak Lampir ker... Mak Lampin?? Ahhhh.. apa-apa la!!)

Samat ulang tawon dan epi beday cheesecake pada KotakHujan. Semoga ceria sokmo. Jangan sedey-sedey...

"Kenangan malam minggu, waktu jalan-jalan"

Oopps... silap lagu.

"She's got style, she's grace, she's a winner, she's a lady..
Whoa whoa whoa she's a lady"

Haaa... lagu ni baru masuk. Hahahahahaha...

Selamat.

*Sham*

Masy said...

abgku indera kencana,
mak lampirlah. mak lampin tu hantu bungkus kot hahaahh!!

terima kasih.. kesedihan dan kegembiraan tu kan iklan2 dlm idop kita. takleh elak punye hehe.

style?
grace?
winner?
lady?

awwwwww....~ heheheh

LaPan said...

Masy,

panggilan 'abang' tu muda juga.
dan akan membuat aku perasan.
haha~!

kau boleh panggil aku 'pakcik' kalo kau suka. hehe~!

sebab aku cukup tua. :p

achik said...

hepi sebeday ke 3 tawun utk blog kak masy..

meh saya belanja kek itam.. :D

zino said...

bila tengok number hits tu.. tanda ramai peminat la tu..

en_me said...

tahniah n keep it up..

Hasnul Efendi Md Yusof (ANUL) said...

i lap u tooo masy montok..jom kita ronggeng2..eh..alaaaa..mug tak amik lg ni

kingbinjai said...

tahniah semoga berpanjangan

zino said...

dah soping raya ke belum ni? hehe

Masy said...

pakcik abg lapan,
makanya aku akan panggil ko abg/pakcik mengikut mood akulah ye huahahaha opsss

achik,
mekasih2.. bile leh dpt tu? ;)

abah angkatku zino,
tgk katne ek? sy tatau le nk tgk katne

en_me,
tengkiu2 :)

anul,
ape2 hal dtg kutip mug ko ni sblm aku buat gayung hahahaha

kingbinjai,
terima kasih king :)

abah angkatku zino,
lom lg.. lgpon takde duit nk soping2 huhuh