Monday, October 13, 2008

321: raya sakanlah woit!~

mekasih uols...

Salam sume..

Lama giler laa kan aku cuti? Ala.. dua minggu je.. Apa yang pasti, raya tahun ni memang hepi (eh bukan ke aku memang hepi jee bila raya tiap² tahun??). Aku ingat nak upload video tapi takleh laa pulak. Nantilah esok².
Banyak sangat cerita, sampai tak tahu nak cerita yang mana. Dan banyak jugek gambar. Sambil² korang baca ni mebi aku tengah combinedkan dan masukkan jugek dalam entry ni sikit². Sepanjang minggu ni jenuhlah korang tengok gambar raya aku hehehe.



(edited)

saje2 nak try! aku nak beg merah itam tu laaa.. macam berkenan laks heheh.

moh2 try--> KLIK SINI!

**********************

Nah video!~




video takde motif.. saje je leh tengok taim rindu-rinduan kat bebudak ni ehehe~
:inlove:




abang aku kata: Spiderman masuk Islam. ahahahahah!!
:ahaha:

30 comments:

♥ QasiehFirdaus ♥ said...

busu, duit raye nye mane.. jgn le bebuat lupe yeeeeee... eheh

zino said...

patut la lama sangat senyap nya beraya sakan rupanya.. mesti banyak cerita dia nanti...

selamat kembali bertugas... ye le atau masih mood raya..

Masy said...

qasieh,
busu??? sape ni tak kenal pon hahahah

abah angkatku zino,
ngantoookkk malas nk wat keje tp kene wat huhu~

kadok said...

huh? 2 minggu? lama sehhh...selamat kembali bertugas sis..:p

r@tn@ said...

kak masy..kasik kasik alamat..mulih lg..posmen tarak cuti lg

Masy said...

kadok,
ha'ah ehehehe.. mekasih mekasih :)

r@tn@,
ok akak bg skang hehe

Ungku Nor said...

haa..kad rayo akak kasik awak ada terima tak?
kalo takde tu kekdahnya awk dah silap kasik alamat awk kat akak la tu ;p

debikdebuk said...

nak tgk gambar.. nak tgk gambar...

Masy said...

kak ungku,
ade ade hehehe

debikdebuk,
aaaa nantilah ye.. sabau2 hehe

blackpurple @ jowopinter said...

Tak buat rumah terbuka ke? Hehehe!

achik said...

cuti 2 minggu gi cuti2 malaysia ke mana? ;)

Masy said...

BP,
klu diketuk pintu rumah, insyaallah sy buka menjadikan rumah sy rumah terbuka hehehe. nk dtg ke? :D

achik,
dlm mesia je.. bergentayangan sekitar melaka :D hehehe

Lan Rambai said...

sedap jugak blog orang melaka ni ekkk.. hahaha

Masy said...

lan rambai,
sesedap buah melaka laa kot heheh

arianna adrizal said...

mane beg nye?
xnmpk pung??

Masy said...

anne,
klik tak? beg yg 'hour 9' tu... cam sedikit berkenan laa hehe

~mardihah~ said...

ewah2..beraya sakan ye..nyway, selamat hari raya lah jugak....banyak tak dapat duit gaye?

ILA said...

Salam...
Dah lama tak mampir k sini..

amacam kerja???
byak hadirkan diri ke rumah terbuka tak??

Masy said...

mardihah,
selamat2 hehehe... tak banyak, dlm RM60 je rasanye.. jap pk lg..

rasanye betul laa tu hehe

salam ila,
betui tu heheh

keje biase je..
open house baru je pegi satu hehehe. x nk wat open house ke? ;)

13may said...

Beb...

visit [SINI]

selamat menjalan 'tugas'

>:)

acik ila said...

hi masy.. sungguh ku jeles dengan mu masy.. beraya sakan.. tak hingat2.. khikhikhi.. kuih raya ada lagi ke idok.. ke dah tinggal serdak.. akak nie bertanya aje.. nak pi pun jauh sangat kan.. kenang daku dalam doa mu je le.. macam sampai kan salam kat radio ekk.. hehehe.. hehehe

Mr PenyuBiru said...

wah! ramainye spiderman dtg beraya umah ko. femesnye umah ko ek.hehe.. bleh control ke ngan diorang tu, tentu ade yg panjat dinding, makan lemang kat syiling.hehe

zino said...

betul ke iklan beg tu.. mana ada benda free dalam donia ni..

Masy said...

13may,
ye mari kita bertugas heheh

acik ila,
alahai sian akak hehe. klu dtg umah sy kat shah alam ni ade laa kepek sket meh laa heheh

mr penyubiru,
klu ko tgk video yang 1st tu pon ko tau camne roman eh pangai dorang tu.. mmg ade ciri2 spiderman semuanya hehehe

zino,
ntahlah abah angkat. tp bedal jelah kan.. nk tunggu org bagi, alamatnye sampai ke tua laa tak merasa hehehe

Titicaca said...

aku dah try gak..aku suka beg ijau tu..nyum nyum..
err..bila nak buat gathering raya bloggers? (macam la aku leh pegi..hahaha)

Hasnul Efendi Md Yusof (ANUL) said...

ahahaha..yg tepi sekali mendongak tu kelaka..sependerman..ahahaha

jom gather raya weekend ni..kalau kita berdua je pn i ok..amik mug..ahaha

Masy said...

titicaca,
beg ijau tu pon lawo gak kan. huhuhuhu.

gath kunun. bbuke pose aritu pon xde hehehe

anul,
ade ek? x pasan lak heheh

dtg jelah. ke nk gi umah kak tiny skali? haaa best tuuuuu hehee

Mak Su said...

amboi, ramainyer spiderman, tentu kejiranan kita semua selamat :)

Al-BIMA SAKTI said...

saki baki raya takbis lagi ker...?

Masy said...

maksu,
ehehehehe tak kompem lg tu.. spiderman blom dewasa lg :D

al-bima sakti,
bloooooooooooooom~ :D