Friday, December 12, 2008

344: Tag from Cik Hana si Cempakabiru

Salam semua...~
Auto publish lagi. Aku nak jawab tag dak Hana ni, kang sok² aku lupe lak.
Do you think you're Hot?
gile ke tanye soklan ni. aku bukan takat HOT, SPICY lagi :p
upload ur favorite pic of u
why do you like that pic?
sebab gambar ni cantek. aku tak kata aku cantek, tapi aaa apa² jelah hahaha
untuk Lapan yang tak penah tengok gambar aku katup molot, aku tujukan gambar ni untuk ko haha~
when was the last time u ate pizza?
lupe dah
the last song u listened to?
Helloween - Forever and One
What are you doing right now besides this?
keje keje keje sambil sangap

What name would you prefer besides yours?
tak pikir pon. sedap per nama aku

sapa yg kena tag?
Lapan, Maksu, Kaktiny, Acai dengan Anoi

Who is number 1?
Number Eight. hahahaha

Number 3 is having a relationship with?
dengan asben beliaulah semestinye

Say something about number 5?
suke mengadu dengan aku. hahahahah

How about number 4?
kacak, jawa rajin, sopan santun dan masih berhutang Sikret Resipi dengan aku :D

Who is number 2?
kawan alam maya yg belum dijumpai secara realiti dan telah mempunyai family <-- jawapan sama dengan ko laa Hana


# eh? oo aku cuti lagi rupanya huahaahahahahahah!!~
:ahaha:

14 comments:

noorlara said...

ooit, katop molotpun cantik bukakpun cantik sebab gigi masih penuh tersusun, hahahaha

Rya said...

# eh? oo aku cuti lagi rupanya huahaahahahahahah!!~


~ aahhhh keji! : p

Mak Su said...

aik? aik?

me kena?

zino said...

cuti lagi ke ni asyik auto je posting dia..

kingbinjai said...

ha ha kene tag

Pujangga Asmara said...

Wahahaha...tag ni PA pon ada kena buat..

acik ila said...

yuhuuuu masy.. lama x jengok blog nie.. harap masy happy alwayzz ya ;)

debikdebuk said...

"keje keje keje sambil sangap"


cuba jelaskan erti sangap tuh...



terima kasih...


-Daniel Farish Ghauzi-

HappyIrfa said...

salam masy..
sangap tu menguapkan?akak pun sama/plus sakit gigi lah pulok

HEMY said...

hmm hmm...aku dh kena ngan eliya

waa..hot nya gambar..ekekekeke...

CHIKA said...

ada orang suh chika buat tag ni. tapi tak ingat sapa. HAHAHAHAH

Masy said...

kaknoor,
so secara konklusinye akak nk kata sy lawa ke? hihihi

rya,
jgn jelesssss :D

maksu,
aikk keneee.... hahaha

abah angkatku zino,
arinie dah keje :)

kingbinjai,
waa suke nampak :D

PA,
sibbaik x tag awk kan ehhehe

acik ila,
alhamdulillah... hepi cam biase je :)

debik,
jawapan ade kat bawah

kak irfa,
yaaa bener.. sangap = menguap. org kg sy kata yawn. hahahaha

anul,
mmg hot pon hahahaah

chika,
klu lupe, x pyh buat lalalalala

Jard The Great said...

ramai plak org buat tag nih kan? hehe

Masy said...

jard,
ha'ah. nk jugek ke? hehe