Friday, January 30, 2009

358: Outstation


Salam sume..

Mata aku mengantuk lagi rupanya. Tapi aku tetap jugek datang opis macam biasa, walhal kalau aku sms kat Mr. Sivaji untuk datang lambat pun rasanya dia paham.

Aku bukan cuti panjang tauk. Aku cuti sampai hari Isnin je, petangnya dah balik ke Shah Alam sebab esoknya aku kene pegi ke Hulu Terengganu pulak. Perasaan bercampur baur la.. hepi ade, sadis ade. Mana taknye. Pegi jejauh sanun tapi gaji tak dapat lagi. Sibbaik ade elaun. Tapi..

Sebelum bertolak tengahari tu, aku dan sorang staff lagi yang datang amek aku kat umah - pegi ke opis dulu. Tengok² Mr Sivaji pon ade tengah layan teh dengan staff yang sorang lagi. Aku pon joinlah dorang.

Mas, you ikot i eh? Mr. Sivaji kata.
Apsal plak?
Sebab i nak you ikotlah. Tak boleh?
Ah malaslah
Ehhhh kurang asam budak ni. Apsal takmo?
Sebab Mr Sivaji tak masukkan gaji lagi. Aku selamba baca paper.
Cilakooooooooo . Kata Mr. Sivaji.

Padan muke ko!:ahaha:


# minggu depan aku sambunglah eh. penat lagi ni. uhuhu.

20 comments:

ad3ck said...

cakap kat Mr Sivaji, aku peminat dia no 1!!! ahahahah

noorlara said...

masy,
langkah panjang nampak, gaji tak dapat takpe, gi tolong makcik wat keropok tu uli ikan ngan tepung dia, tak dapat upah menguli dapat makan keropok kira okle tu, hahahahha. Ingat jaga diri bebaik kat tempat org jgn bawak pangai org Shah Alam ke Tengganu tu tau, ingaTTTTTTTT

Masy said...

ad3ck,
seligi kang baru tau! :p

kak noor,
dah balik pun kak ehehehe...

Jard The Great said...

waa..lmbtnyer dapat gaji..

kak masy kena pandai bodek2 kot.. hehe

kad0k. said...

aik...cenonet-nye n3 kali ni...happy weekend sis...hehehe

Masy said...

jard,
malas nk bodek. rasa nk terajang je. huhu

kadok,
x larat, lgpun byk keje. same goes to u bro :)

Rya said...

Ehhhh kurang asam budak ni. Apsal takmo?
Sebab Mr Sivaji tak masukkan gaji lagi. Aku selamba baca paper.


..macho betul kak masy!
*tabik springgg*

achik said...

aiseh, kalau dah gaji hari tu leh gak belikan ole2.. ekeke.. ;p

Masy said...

rya,
tabik je ke? kek sikret resipi xde? hihihihi

achik,
tu arrr... kan dah balik tgn kosong eheheheh

Darkz05 said...

yearghh! no gaji! no talk!
mihahaha =p

Mak Su said...

kalau tak dapat lagik gaji, memang penat... lotih jer

Masy said...

darkz,
malas nak cakap. hehe.

maksu,
x dpt lg gaji ni maksu. mlm kang baru bank in huhu

Lee Novotny said...

Nampak jiwang sangat gambo tu..heheeheh

Masy said...

lee,
tacing sbb x dpt ikot team gi boating. yg i naek tu bayo sendirik huhu

zino said...

gaji tu ikut suka bos je ke bila nak bagi .. mana aci macam tu hehe

13may said...

sivaji the boss!

CaBaiKeRinG said...

salam ziarah dari cabaikering

www.cabai-kering.blogspot.com

mailah bila pree..kot kot suka boleh follow...

Masy said...

abah angkatku zino,
haaaa ikot paler dia la nk bg awal ke lmbt ke huhu

13may,
betoi! :D

salam cabaikering,
i will, insyaallah.. thanks!~ :)

HEMY said...

oit..jom outing..lama dh tak date...

Masy said...

anul,
jom jom. kite g mandi manda laaaaa aku da lama x mandi air terjunn huhu