Wednesday, February 25, 2009

368: Ape cer?~

Salam semua..

Kecanggihan teknologi sekarang ni sebenarnya memang memberi manfaat pada kita yang menggunakannya. Dah tentulah semua orang pun setuju. Aku pun setuju. Internet contohnya. Menjadikan aku mengenali kamu dan kamu dan korang sume. Dan dengan internet juga aku mengetahui apa yang menjadi tanda tanya dalam kepala otak aku selama ini.

Otak pun rasa terapung. Hehe. Aku tak pastilah apakah perasaan ni. Blur ke ape ke. Biase je kot. Yang pasti, apa yang aku mahu tahu - yang tak mungkin aku akan dapat jawapannya kalau aku tanye direct pada orangnya - dah pun aku tahu. Tak sangka pulak aku boleh dapat apa yang aku inginkan. Hehehe.


Aku happy laaa aku dah tau~ Tapi yelah. Terasa aku cam jahat pulak. Takpelah, benda dah lepas.

Cite lain.

Patutnya arinie aku ke Penang lagi. Penang dan Alor Setar. Tapi tataulah Mr Sivaji pegi dengan sape. Mesti dia kesian kat aku sebab dalam dua hari ni aku asik jadi supir jeeee gi Putrajaya. Kalau dia bawak aku pun senornye bagus gak. Aku ni dah laa ade urusan yang tak berkesudahan lagi dengan dak Hana tu.

Nampaknye lain kali jelah beb.. huhu~
:sigh:

15 comments:

kad0k. said...

ape yg top secret sgt tu masy?

yeayyyy..pengomen pertama..wahahha

Masy said...

kadok,
nama pun secret, mana leh bgtau heheh

tahniahh!! :D

LotsOfLove-Pearls said...

Salam..
singgah first time..
nice blog!

ad3ck said...

tak nak bitau, tp buat orang tertanya-tanya ye? nak kene neh dia neh.

Masy said...

salam LOP,
oooo 1st timer eh.. welkem2.. do came again :)
tengkiu~ ;D

ad3ck,
join gi ulu yam dulu baru leh tau hahahhaah~

meera said...

top secret?
dpt tau kat internet...
cam besh je

Masy said...

kak meera,
hehe best2 :)

achik said...

akak jadi stalker ek??? ;p

Masy said...

achik,
eh taaaaaakkkkk....! akak mencari maklumat laaa :p

Mak Su said...

waaaahhhh, rahsia gapo? rahsia gapo?

zino said...

rahsia apa lah tu ya..

Jard The Great said...

kak masy.. datang tak mlm nih???

pssssssssttt.... penyuk kata nak dtg ar..

bek kak dtg... bukan senang nak jumpa en penyubiru tu.. haha..

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

ni mesti tanya 'soal hati' ;)

aNIe said...

Masy...bila tulis top secret...lagilah orang nak tau...hehehe

Masy said...

maksu & abah angkatku zino,
adelahh.. ;)

jard,
x dapek. sori huhu

kak zal,
ermmmm tak tak hehe

kak anie,
tu laa kan ;)