Wednesday, March 04, 2009

371: dah Rabu dah???

Mas dah bangun? Be at my house at 415.

SMS Mr Sivaji aku baca dengan mata separuh terbukak. Kecoh laa ini orang, aku tau laa - ni merungut dalam hati. Rasa nak merungut lagi tapi tak jadi bila aku tengok jam masa tu dah menunjukkan pukul 3.50 pagi. HAAAAAAAA???????????

:waaah:

Aku set alarm pukul 3.30 pagi! Apsal laaaa tak dengar pon? Ooo.. agaknye bunyik lagu yang aku dengar tadi tu alarm laa tu.. Masa mamai² tu aku ingatkan aku mimpi huhuhuhuh. Bila Anne keluar je dari bilik air, gua pun terus laa meluru masuk dan mandi dalam keadaan speed. Tapi sabun dan gosok gigi ditinggal jangan ok.

4.10 am aku dah ade dalam kereta. Gila-gila punya speed, bagusnya keluar time ni adalah tiada orang yang akan ajak aku berlumba di jalanraya. 4.16 am aku dah sampai. Sampai kat opislah (Mr Sivaji tukau tempat pulak). Tengok² dia tengah layan teh tarik kat kedai sebelah. Aku yang dah nak putus napas ni pun joinlah sekali sambil tunggu sorang lagi staff yang akan jadi driver rasmi pada hari tu hehe.

Around 4.40 am kami pun gerak - tanpa Mr Sivaji - ke RnR Sg Buloh untuk mengutip sorang lagi staff. Tapi kaaannnn... ade laaa orang tuuuu kaaannn... salah jalan laaa pulak. Tu laaa aku cakap lalu NKVE tu dia pegi lalu Guthrie pulak. Ku pikirkan memang dia tau la, yelah kan budak lelaki selalunye camtu. Sekali salah daaa... Tak pasal² rugi sejam nak patah balik tau *sambil jeling² kat tukang drebar* Hohehohe~

Sebenarnya kitorang ke Alor Setar, bukan ke Penang hehe. Salah info plak.

Meeting start pukul 9.30 pagi. Dan kitorang sampai lambat, pukul 10.00 pagi huhu. Bila masuk area Juru nak ke Alor Setar tu memang ramai laa pulak mangkuk² jamban yang tak reti nak berambos dari lane kanan. Ko dah tau ko tu lembab cam siput sedut masak lemak cili api, ade hati lagi tu nak dok lane kanan. Oleh kerana bukan aku yang drive, lagi laaaaa aku tensen lalu dengan kuasa veto yang ade di tangan dan mata, ku arahkan sajork encik driver mencilok sane dan sini. Dan juga merachon beliau untuk guna hi-beam, hon dan speed untuk menghalau siput² ni sume (nyaris² aku yang tekan hon tu - sibbaik dihalang, hehe).

Tapi yang buat aku rasa cam frust ialah.. meeting tu sejam je! Pukul 11 pagi dah abes dah. Wei weiii!!! Korang tau tak aku ni datang dari jauh? Buang masa aku je bangun pagi² keliwon (haa ade ke pagi keliwon??), last² meeting sejam je? Huhu~

tensi tau!!!

Nasib baik laaa balik tu kitorang singgah Muzium Negeri. Terubat laa sket rasa sebal kat dalam jiwa ni hah. Singgah sebab Mr Sivaji suruh eh, bukan saje². Tapi aku secara tak langsung dapat la melawat muzium walaupun tak dapat nak belek satu persatu barang kat dalam muzium tu sepenuh hati. Tak kisahlah, janji ado.

.... bla bla. Terus balik Shah Alam. Sekian (malas nak taip lagi hehehe). Jangan lupa undi Tomok kat OIAM. Yaaa... Taip YES TOMOK dan hantar ke 33399 sekarang. Ayuh!!~ hahahaha
:woooh:

32 comments:

Rya said...

loh siannya
jalan punyala jauh
meeting sejam je
kejam jugak tuan rumah ye
ehehe



err, tomok?

Masy said...

rya,
mmg sian sgt huhuuhhuh

yaaa tomoklah, nape? hihihi~

achik said...

penat2 bangun pagi buta, meeting sejam je.. sian tul.. kalau saya pun tensi..

akak minat tomok ek???

Masy said...

achik,
tu arrrr huhuuhuhu

minat sgt tu xlah, biase je. tp comel per dia skang huahahah

en_me said...

siannnyerrr..

kadok said...

alah..tang gosok gigi dan sabun ditinggal jangan tu mana org tau pon...hahaha

Masy said...

en_me,
huhuhuu

kadok,
heppppppppppppppp jgn tudoh2 hahahhahh!!~

HEMY said...

hehe..ayat header tu..double the dose??

haaa..ko amek cinta aku dh satu..tggl carik lg satu je masy..kasi dabel..ehehee

Masy said...

anul,
aahhh lg satu ehh.. jap aku cari ahahahhahaha!~

noorlara said...

masy, awat tak singgah kat Ipoh ni, ade gaks bebaloi sejam dua lepak ngan hakak ko ni sambil makan Nasi Ayam Ramli! Takpe sabau je leee hedek ooi kita ni makan gaji mana buatnyeee

Monkey D Luffy said...

macam makan angin jer ko yer... jeles aku

Masy said...

kak noor,
alahai.. kitorang ni klu kata nk balik, mmg xde singgah2 lg dah kak melainkan singgah RnR je. x larat nk tgk hway lama2 huhuhu

monkey d luffy,
macam je.. padahal xde laa mkn angin sgt. tp aku rasa yelah. patutlah asik sendawa je huhu

nick carter said...

tomok!!????/ Warkahkahkahkahhhhh......

Mr PenyuBiru said...

laa..peminat tomok rupenye. ko pun sangau jugak ke bila nyanyi.hehe

Lee Novotny said...

Tu lah kan..cian yaamat kat uolzzz... jalan punyerlaaa jauh tapi meeting macam lap kaki pulak! Takpa, at laest experience kan?? :)

ad3ck said...

oi tuka skin lagi ye? nak kene neh.

soalannya sekarang: yang meleleh tuh air mata ke, air liur ke, atau hingus?

Masy said...

nick carter,
haaaaa nape? hahaha jgn lupe sms! ingat sumeee hahaahah

penyu,
bukan minat laaa.. ni namanya menyokong je ahahahahah (tp betoi la wei). sangau tu hape hah? :p

lee novotny,
tu laaa.. penat tau berkorban bgn pepagi buta last2 meeting ala2 je huhuh. tp ok laaa.. i pon da lama x g alor setar :)

ad3ck,
kene ape? undi ke heheh

rasanya semua skali la.. betoi x?

Jard The Great said...

ooooiii kak masy..

tulah pengorbanan dorang pekerja yg gigih, tekun blablabla.... sanggup.. demi bos, kompeni.. blablabla... harap dpt bonus.. blablabla.. mesti penilaian prestasi akak bagus lepas nih.. hehehe..

hanisakura said...

menambah jumlah org yg konpius? tomok??!! isk... whattttt???...

Masy said...

jard,
huhuhuhuhuuh bole ke dpt tu sume huhuhuhuh~ takpelah, ai keje ikhlas je... (sambil check2 akaun online)

hanisakura,
amende tu? kompius sgtkah? isk3

blackpurple @ jowopinter said...

Menyampah tengok fesyen rambut Tomok tu. Hahaha!

Masy said...

BP,
ahahahahaah tp kiut per :D

kasut-gombak said...

ini bukan spam yek/virus/MLM (eii) atau skim cepat kaya.
ni untuk akhirat nih.

Jualan Amal Salam 2009.

Yayasan Salam Malayia akan mengadakan Jualan Amal Salam di Amcorp Mall pada 11 dan 12 April. Kami sedang mengumpul barang untuk dijual.
Kami perlukan bantuan anda.
layari http://www.salam.org.my untuk maklumat lanjut.

terima kasih..

Sastri said...

uihhh... bangun pagi-pagi buta untuk mesyuarat yang sejam cuma? huuu...

minat tomok rupanya... :)

Masy said...

kasut-gombak,
phewww.... tgk ayat 1st td ingatkan mmg spam :) thanks... akan dijengah nanti :)

sas,
mengantuk smpi arinie x abes lg :) sabar jelah huhuuhuh

aikk.. taklah huhuhu..

Mak Su said...

tak undi amelia ker?

Anonymous said...

ceehhh sempat lagi pomot 'Tuuuutt' kt ending tu...haishh *xleh sebut name dier..rase tekak semacam jer....hurrrmmmmmpphh!...
p/s:sahih dh awk 'kipas susah mati' dak tuuuuuttt tu kn....huh
****z

Masy said...

kurzz,
alaaaaa memain jelah..! tp mmg ade rasa nk sms je tomok tu sbb dia nyanyi lagu Exists aritu, voley?? hahahahha

Wirawan Terulung said...

dah2....
jgn nak membebel banyak2...
pi tedo.
qada balik tedo yang tak cukup....
:p

zino said...

yg penting sampai alor star.. hehe..

Ms Minnie said...

masy... tomok??? tomok??? nak panggil ko tomok la lepas ni... hahahha

Masy said...

maksu,
errr tak heheh. maksu undi ke?

wira,
huhuh yelah2 balik kang nk qada' laa nanti heheh

abah angkatku zino,
yaaaa... bolelah heheh

minnie,
mane bole.. kang kene serbu kang! hahahahhaha