Monday, March 16, 2009

374: Mana aku?







5 hari berturut² di sana. Urusan kerja, pun sedikit sebanyak melupakan urusan peribadi. Tinggalkan airmata yang tak sudah² dikeluarkan dua hari dua malam.

Terlalu banyak untuk diceritakan. Dan terlalu banyak juga yang tak mampu diceritakan. Nantilah...


# cherish the life we have, for as long as we should live...

19 comments:

achik said...

welkambek.. \^_^/

kak masy, saya baca n3 bawah tu.. tp x reti nak komen.. err saya ni susah skit nak console orang.. kelemahan saya tu.. :(

moga akak baik2 je ye.. oh2 lupa, hari tu jadi tak gi piknik?

HEMY said...

emmm..meh lentokkan kepala mu di bahuku..
lantas kubelai pundakmu..
biar hilang segala derita hati...

Masy said...

achik,
tengkiu!~ :)

alaa.. xpe. akak ok je :) aaa x jadik ler huhuhuhuh

anul,
perghhh ayat... memancing sunggoh hehehehe

ez said...

salam masy..
bestnye g outstation...lama x kuau kl..kalo kuau pon blik kg n g selangor aje..heheh

KAMATO said...

hulu terengganu d kpg mana? saya selalu ke sana

ad3ck said...

Gambar2 neh pong dah kira byk cerita kak. tu pong masih "Terlalu banyak untuk diceritakan."? ehehehe.

Mr PenyuBiru said...

terlalu banyak tuk ku komenkan.nanti nantilah... hehe..

zino said...

yg mana satu projek nak buat ni...melombong, menternak, kilang papan, perabut, atau semua sekali tu.. hehe

Masy said...

salam ez,
hehehe klu kena gayanya mmg bestlah :)

kamato,
ermmm projek ni cover d whole district :) kamato selalu ke mana?

ad3ck,
hehehe tu gambar je, blom citenye lg hohehohe

penyubiru,
ku nantikan komenmu itu hahaha

abah angkatku zino,
semua skali kot hehehe

hanisakura said...

huhuhu..keje ker ni? bestnyer keje camni..cam melancong jer..huhu

Masy said...

hanisakura,
keje ler yang... klu kene gayanye mmg bestlah.. ade gak yg x bestnye :)

kakLuna said...

serius betui muka kat gambar dgn makcik tu.

ke makcik tu nak ngorat hang buat menantu? ha ha

Masy said...

kakluna,
tu la.. bkn nmpk serius, nmpk cam nk marah je tu hehehe

tp xlah.. makcik tu tgh wat luahang perasaang tuu heheh

acik ila said...

alloooo masy.. akak datang lagikkk.. ehh masy keje apa ekk.. siap ada jentolak.. jentarik.. jenkaut bagai.. pening daaa.. hehehe.. hehehe.. anyway, keje masy nie nampak macam interesting sesangat.. err ader keje kosong tak.. :))..

Masy said...

kak acik ila,
yaaa lama x nmpk akak :) keje yg mmg interesting ;) seswai utk org yg kuat bjalan heheheh

arianna adrizal said...

jawapan utk tajuk tu adalah gambau yg sedang baek punya layan dedaun tu ha. huhu~

Masy said...

anne,
ceh~ senornye mksud tajuk tu yelah di mana akak. tp cam dah ade dabel mining lak eh. ceh ceh

Ms Minnie said...

double meaning?? ada yea????? hm.. tak paham... muahahaha...lalallalala

Masy said...

minnie,
ah sudahlah ko ahahaahaha