Friday, August 07, 2009

427: menghubungi aku selepas pukul 12 malam adalah tindakan yang boleh membuat aku marah

Salam sume..

Malam tadi berbekalkan tiket free yang aku perolehi dari sumber yang boleh dipercayai, maka selamat sudahlah filem G.I Joe ku tonton di GSC The Summit. Panggung berlabel THX (memula aku ingatkan maksudnye 'thanks' hahahah) tu memang terbaiklah. Selesa dan saujana mata memandang. Tiada halangan seperti kepala, kepala dan kepala di hadapanku walaupun semua orang di depan aku konfem ade kepala.


And the muvi itself, syiok. Untuk aku la, dan Anne jugek kot. Hehe. Orang lain aku tatau laa kot boring ke, ngantok ke, ngigau ataupun sakit perot. Terima kasih berjumlah 25.7 kilogram aku hulurkan untuk si pemberi tiket. Lain kali kalau ade lagi, hulur la lagi. Bole aku wat kuiz pulak, kasik adiah tiket free (tetibe je mulia pulak nak bagi orang. hahaha)

Sementara kawan aku tu masih di Mesia, makanya rajin laa pulak dia mengajak aku ke sana ke mari. Alkisah dia balik cuti kali ni pon kejap je, mana laa tak gedik-gedik ngajak aku jalan-jalan. Esok katanya nak gi Genting, siap tido sana lagi. Aku pulak dah hantar proposal untuk ajak dia buat sesuatu yang akan savekan bajet dia. At least kalau dia belanje, takde laaa aku malu sangat. Kalau gi Genting tu dibuatnye dia belanje semua, malu arr aku. Bukan tak suke, tapi segan. Kalau korang pon, takkan tak rasa camtu. Kita berkawan dengan orang bukan untuk paw dia. Lainlah kalau dia hamsap memang tahap bapak segala kejahanaman dan worth untuk dikikis hingga ke tulang sum-sum.

Hope dia setujulah.

Isnin depan Exists ade show kat Finas. Aku tengah pikir ni nak amek halfday. Dah lama tak tengok Exists perform. Sape nak folo? Sape nak amek aku? Eh. Hehehehe. Aku akan terus berfikir untuk ini. Hmmmm...~

Minggu depan pun dah ada program tersusun menungguku. Eceh dok pikir program je. Keje dah lupe ke? Alahai... pikir keje terus nebes.

huhuh~

23 comments:

Zareda Norman said...

ceh.. dah nengok GI joe ropenyer...

akak pun nak riak nak pi tengok senin ni.. tak pe tengok 2 show sekali.. the proposal pun

deanz said...

Gua dah tak hendel program di finas...entah bila lagi...

Masy said...

kak zar,
hehehehe dah tgk dah.. :)

deanz,
laaaa apsal x handle? handle laaaa.. bole copkan seat paling depan utk i hehehehehhehehe

achik said...

ai pon tensi jugek!!!

Mr PenyuBiru said...

aku pun baru layan semalam. mmg best dan penuh aksi. cuma kekadang dia punyer aksi melampau². esp bak kejer mengejar di celah² jalan yg sibuk.overall mmg layan aa citer tu. err.. aku ingat nak kol ko la lps midnite nnt.muahahaha

arianna adrizal said...

yela yela nnti org xkol la lg.. *tetiba jek ;p*

beh cite tu. lebih2 lg pmpuan2 tu sgt begaya. hehe.

Masy said...

achik,
tensi ngape tu?

penyu,
hahaha aku ske scene tu! siap leh feel lagi, mesti diorg lari sket je tp suit tu yg lelebih laju plk. hahahahaha

ko ade keee nomo phone aku nk call tu? syudahlaaaaaaaaaaaaaaaah hahah

anne,
satu bilik pon nk call mlm2? tebiat ke haha

best2. lelagi masa dia bawak motor tu. fuh!!!!

simple_me said...

kakkk..nape senin?kite dak sekolah lagi.senin dah kena ada kat sekolah.nanti kena rotan.muhahaha.

Masy said...

simple_me,
lorrr dah Exists nk wat senin, mane ler kakak tahuuu.. huhuhuh.

momentinlife said...

sy lum tgk lg...
hurmm akn ku tgk jugak..
mo tunggu tiket free la jugak.. hahaha

ymn said...

anak dan adik .. hUhUhu meriahnya hidup ini ..

oo .. saper lah kol tu ..sian dia

Masy said...

wafa,
nanti tgk tau... ;)

yaman,
heh. :p

ntah. ko rasa sape? diam2 sudahlah.

Jard The Great said...

uish.. camner leh tau kalo ade program2 kat FINAS??? apsal aku tatau pon.. eehehehe..

zonaku said...

ko pasti ko bukan pemanggil kat radio y aku citer tu????????

GRuNGe said...

Best tengok wayang. Lagi best, kalau tengok wayang dengan tiket yang percuma.

Wakakaka, tahap hamsap, boleh kikis sampai ke tulang sum sum yea. Dasat peribahasa ni, leh hantar DBP untuk dimasuk dalam buku.

Rilex ar, weekend Masy. So, tak yah pk pasal kije. Lain la macam aku, konpim2 kena keje sebab outstation.

ad3ck said...

dorang cakap GI JOE tak best eh?

Masy said...

jard,
akk tau sbb Exists inform. mana laa tau program2 kat FINAS. akk tau program2 Exists je(kalau dorg x lupe nk ingatkan akk laaa)

GRuNGe,
betul3 hehehehe

uikss.. klu DBP guna, aku nk mintak royalti beserta pencen tetap sampai 4 keturunan hahaahha

tu laa.. aku tgh x pikir laa ni. huhu

ad3ck,
sape ckp? akk mcm tau jeee sape yg ckp tu hahaha. taklah, ok sgt. utk akk laa.. org lain tatau aaa kan.. hehe

Mya said...

akak baru nengok GI JOE tadi. best walaupun semuanya berangan kan...

Masy said...

kak mya,
yg berangan2 ni best kak. sbb kkadang kita pon berangan nk jadik camtu hehehheheh

noorlara said...

kesibukan membuatkan masa terisi dengan baik lebih baik dari termangu sebab tak tau apa nak buat, semoga perancangan berjaya!

Masy said...

kak noor,
ye betullll!~ ;) heheh

yOnnA said...

motif tajuk kakak itu?

Masy said...

yonna,
haaaaaaaaaa hanya org yg berkenaan akan paham apekah motif tajuk entry ni hehehhehe ;)