Monday, December 07, 2009

464: Gua blank~


Ngantuk....




























.. dan hilang kata-kata nak berbicara. Voley?

23 comments:

en_me said...

jap,
me first kah?

matahari said...

Ngantuk?

Tido je laahhh... :)

Masy said...

en_me,
lg mau tanyee :p hehe

matahari,
klu laa bole.. ade bantal, simut tak? pinjam~

ymn said...

anggap jer aku sebelah ...
mesti x ngantok ..

hehehehe

Jard The Great said...

waaaa.. entri terpendek dari kak yg pernah ku bc... hohoho..

tido la kak wei..

Masy said...

yaman,
aaaa bole ke? mcm lg ngantok je hoho

jard,
pendek giler nih, xde idea.

kene ade kat umah ni baru leh tdo huhuh

macha_sezs said...

voleeyyyy~

.millalara. said...

motiff gambar? lalalalala~ tgk gamba tu kan kak,, kite teringat tak tgk lagi ending sumpah bunian.. huuu~ voleyy?

achik said...

x ngantuk.. tp rasa nak je balik tido.. voley? ;p

Masy said...

macha,
bagosssss...

milalara,
ngantok.. klu kene peyuk ni musti lg lena kot lalalala~

apeplak kene mengenanya tu? hehe

achik,
voley jugaksss... :p

Fatt Chin Choy said...

boleh jer
sukati

Mak Su said...

berbuai seperti tarzan :)

Masy said...

FCC,
tengkiu2 hohoh

maksu,
rasa tak cam romentik? hihihihi

Lee Novotny said...

kaedahnya kan??? ngantuk ngantuk pun buleh pose pose bergayut atas buai dengan jantan ye???? Hahahahah ya hamponnnnn

HEMY said...

baby pny pasal voley lahhh...kita nye date tgok wayang mcm tak kesampaian je ni..takde sapa nk amek tikettt

Zareda Norman said...

speechless????

Masy said...

lee,
dah berbuai2 tu ngantuk laa hahahha

anul,
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(( uhuhuhuhuhuhuhuhuhuh

kak zar,
speechless sbb ngantok kot. heheh

dua belas said...

salam...

merindui seseorang ?


:)

Masy said...

salam dua belas,
yup...


sgt²..




huhu~

Loyer Lelaki said...

sekali masuk blog ko, aku rasa cam duduk kat indonesia. bf ko kena deport balik sumatera ke>?

arsaili said...

salam...errr voley..ker volley...volley ball LOL

oranglidi said...

ni kes jatuh cinta ni. SAH!

Masy said...

loyer,
sapo la plk bf aku neh... hahahahah mandai2 je ko

salam arsaili,
wooo lama x nmpk bro :) volley ball pon voley hehehe

oranglidi,
ah ko tu... sumenye jatuh cinta :p weeeekk~