Thursday, December 24, 2009

468: dan padaku ditanya kenapa..

Salam..

Cuti seperti cuti yang biasa. Cuma kali ini diberi kesempatan olehNya untuk menghadirkan diri - melawat sahabat yang kehilangan ibunya tanggal 22 Disember 09. Tak sangka berguna pula cuti aku ni. Dapat bersama walaupun aku tak dapat nak buat apa-apa - sekadar berada di sisi si sahabat dan memberi semangat.

Alfatihah untuk almarhumah bonda Norita.

Semalam.

Sebelum pulang. Aku ditanya - kenapa nak balik?




Hehehe :)

21 comments:

KAMATO said...

memberi semangat sahabat yg berduka itu satu perbuatan yg tak ternilai

Masy said...

kamato,
:) betul2

Jard The Great said...

tak puas hati.. sbb entri neh pendek sgt.. ehehe

ber_uwang said...

bila nak melawat pak cik lak.. anak yatim juga

Masy said...

jard,
heheheh xde idea ah :)

ber_uwang,
weh..aku pon anak yatim gak :p

HEMY said...

kehadiran ko tu cukup bermakna tauuu

en_me said...

kita kawann kannns.. hi masy masy itteww.. ehehe

Masy said...

anul,
harap2 gitulah

en_me,
ye en me :p

GhOsToNe said...

innalilah..

ALFATIHAH TOK ARWAH!

Masy said...

ghostone,
alfatihah~

Firol said...

kehilangan amat perit....sebab takkan ketemu lagi....

al-fatihah

semutapi said...

"Sebelum pulang. Aku ditanya - kenapa nak balik?"

siapa yang bertanya?

Masy said...

firol,
betul tu. hanya yg penah kehilangan je yg akan memahami..

alfatihah~

semutapi,
anak buah la.. dlm video tu ade dia sebut cuma tak sempat record je..

Lee Novotny said...

Ya Allah comelnya budok kecik sorang ni...heheeh mak pon nak bawak balik lah buat anak sendiri, bleyy??? Hhahahaha...anyway, alfatihah to si arwah and condolence to Norita's family.

have a nice long break :) Long ker nyah?

kingbinjai said...

semoga rohnya dicucuri rahmat

Masy said...

lee,
hahahahaha takot u x larat je nk layan celoteh dia tu :D btw, thanks..

br je lps cuti ni hah.. ni cuti lg. kire long laa jugek. hihihi. bile nk letak pose2 snowman pakai baju melayu? hehe

kingbinjai,
insyaallah.... thanks king :)

~reenbabe :: Love Me Or Hate Me said...

Sesungguhnya kan tiba satu hari nanti ajal menjemput kite piula...
Salam takziah to your friend.

Super Nia Hana said...

umah kita pun ada tv taww

cute!!

Masy said...

reenbabe,
betul tu.. time kita ntah bila la kan? thanks bg pihak dia~ :)

hana,
hahahahaha mmg kiut! :)

Zareda Norman said...

Masy

cuti cuti ada manfaatnya kan..

Masy said...

kak zar,
lebih kuranglah kak :)