Monday, April 26, 2010

513: entry kedua arinie sebab aku benci entry tadi.

Malas nak cakap banyak-banyak dah lepas ni. Nah, tengok gambar je. Pastu komen elok-elok ye.

Cincin yang aku pakai tu hah. Mana pegi tah. Cincin berlian yang satu tu dah jumpe dah. Cincin mutiara ni plak lesap, dah berbulan² dah ni. Mak aku kalau tau ni mampos aku. Aku tatau lah nak terajang sape skang ni. Korang kalau ada musuh, meh la bagi kat aku. Aku terajangkan bagi pihak korang.

+ shut down+

25 comments:

citahrudin said...

sesungguhnya kalu kita membenci entry..kelak entry akan membenci kita

HEMY said...

ahahaha...sama pesen ngan aku upanya makhluk tuhan paling busty montok ni..ahahahaha..

rujuk ayat hikmah mak aku ye..tp tukar part tu guna barang sendiri..ahahaha

Masy said...

citah,
ada hati entry tu nk benci akak ye? nk kene lempangkah dia? hehe

anul,
hahahahahahahha siot jeee :p wekkkk~

KAKTINY said...

musuh?.. ada ada ada..

pi tolong terajangkan rejim Israel kt bumi palestin tuh.. mencik betui kaktiny kat diorg tuh!!..

tunbegia said...

sungguh cantik cokelat tuh,

salamm,

Masy said...

kaktiny,
bole jugek!

tunbegia,
cantek, harap2 sedap jugek..

Mak Su said...

misplace ker tercicir kat mana2 cincin tu?

didi said...

entry yg best sebb coklat best. best jugek sebb leh kurengkan kestressan akak kan~ hehe....

*serbu kedai coklat la pasni~ hilang tensen tuh! ke rumah kak ila ;))

Masy said...

maksu,
misplace rasanye. sbb last skali ingt ada tanggalkan kat umah, tp tatau mana pegi huhuhuuhuu

didi,
malas malas. rasa nk balik tdo je T_______________T

zonaku said...

meh sini sepak y kat sebelah aku ni... cam beskut lemau, kejap aku nyampah tahap gaban, kejap aku sabo skeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett je

Jard The Great said...

ku tertinggal entri yg lepas ke? hehehehe

Masy said...

zona,
meh meh meh

jard,
ade kat bawah tu ha, bole je baca lg. hehe

Super Nia Hana said...

cincin tu tggu ada org lain kasi geng sama dia kut..baru nak muncul

farwalis said...

musuh aku ramai.

ultraman
gaban
kame rider
power renjes

tolong!

Masy said...

hana,
sementara nk tunggu geng tu, ade harapan akak dah arwah sbb kene pijak dgn mak T_______T huhuhuhu

farwalis,
ko ni.. dgn hero2 sume ko bikin onar. ape kes??? aku geng dgn dorg ni. maaplah. pi mintak tolong kat resakse ye~

Firol said...

bonzer ke?

Masy said...

firol,
bull dozer. hahahahha

Erina Asmawani said...

alamak..cane ley ilang cincin tu kak..huhu..meh sini tolong terajang org blakang umah ni..memekak je 24 jam menyanyi..suara kalo best xpe..tensen aku kak

\m/ 10tonmind \m/ said...

lu trajang org yg ade kat sblah lu skang ni hehehe

Masy said...

erina,
ntah la... tp biasenye mende2 misplace ni insyaallah akan jumpe. cumanya risau laaaa nanti kang mak tanye, time tu blom jmpe lg T____T

ooooo bole2 meh2. tp blnje fradoo laa bole? hahahaha

10tonmind,
seblah gua takde org laaaa

Mr PenyuBiru said...

aku syak cincin berlian tu dah terajang cincin mutiara tu la.ade kemungkinan tak? hehe

k.e.r.i. said...

aku tak paham
aku tak paham

ko nak kahwen dah ke kak?

Masy said...

penyu,
cam susah la. sbb cincin berlian tu ditemui semula kat umah melaka, sedangkan cincin mutiara tu disedari kehilangannya kat shah alam. susah nk terajang tuuuuu :p

keri,
ko ni asal bukak cite cincin je, ko ingt pasal kawen eh. akak cite cincin ilang, cincin ilang laaaa :p hahahahahha

jedi said...

ok...kalo mau belasah kang ku roger...eheeheheh

Masy said...

jedi,
orait orait :)