Friday, June 11, 2010

533: Malap

Salam sume..

Takde internet. Giler beku otak. Mebi sebab keje aku ada masanya bergantung dengan gugel. Boleh bayangkan aku ni sambil buat keje tetibe ade tanda tanya atas kepala otak menyala². Bila nak bukak tenet, takleh.

Aku kagum dengan diri aku yang 10 tahun lepas. Tak kisah pun takde gugel. Ade aku kesah???
Inilah hasil kebosanan aku semalam. Budak opis suruh lukis logo, aku lukis mende di atas sebagai logo. Nasiblah. Haha.

Kalau gambar Abdul Janab Zulkarnain Mansor (nama mamat kat atas ni) yang buruk ni pun ade orang curik buat gambar profile, memang saje la tu. Hah. Riki di atas aku tandakan sebagai harta intelek aku. Sape curik, mak dia kel*ng (budak-budak kan suke cakap macam ni dulu).

Takot tak?

15 comments:

dance4life said...

abdul janab zulkarnain mansor..mcm pnh jumpe, tp d mana ye?

Masy said...

dance4life,
penah jmpe ke? dlm mimpi kot.. :)

Erina Asmawani said...

hahahahaha..takut..takut!

rupenye tgn akak mmg berseni..baru kutahu ;p

achik said...

ingatkan lukis muka mr sivaji.. ;p

Masy said...

erina,
takot ponn.. hahahaha

aa.. xde laa seni mana pon, seni asas je heheheh

achik,
bole gak tu hahaahahha tp rambot tu x sama ;))

en_me said...

u got the talent cik masy masy.. keep it up.. ekeke

farwalis said...

lukis gambar saya lakkk

Masy said...

en_me,
waaaa mkn dlm ni hahaahahah thanksss anyway :p

caki,
aaaa bole² :D

matahari said...

best en. Janab tu...dpt jadik maskot...hihihi...

fidde said...

en_me punye komen tak ikhlas. miahahahahaa!!!!!

p/s: tp i ikhlas u..... :p

Mr PenyuBiru said...

sesuai tuk gambar profile facebook ko ni.hehe..

zonaku said...

hhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmm

Hafidz said...

Salam Masy.
Memang terbaek la masy lukis logo, huhu.

zino said...

kreatif nya hehe

Masy said...

matahari,
yaa maskot kehidupanku heheh

fidde,
biar laa diaaaa lalalala

penyu,
mana leh. kene tukau pakai tudung br btl hehe

zona,
hmmmmmmmmmmm?

salam darkz,
hahahahahhaa perli ke kutuk ni??? ngehehhee

abah zino,
bole laa.. hehe