Thursday, October 14, 2010

585 : "abang aku tak kawen lagi sebab tunggu kau"

Amacam, sentap tak kalau jadi aku bila orang cakap macam tu? Hahaha.

Itu ayat studiomate aku semalam. Studiomate tu classmate la. Classmate kira sama jugak macam coursemate. Yang pasti, takde kena mengena dengan Intimate.

Masa belajau dulu, aku pun tak berapa pasti kenapa tiba-tiba minah ni berminat nau nak kenenkan aku dengan abang dia. Sangat bersungguh ok, sampai sanggup bawak gambar abang dia satu album untuk penilaian aku. Hehehe. Aku jiwa kosong masa tu. Aku tak percaya cintaaaaa.. aku tak percaya cintaaaa... aku tak percaya C.I.N.T.A..!!~

ok tak abang aku?
bole la.. cakap tak kang kecik ati plak hahahah

boleh la eh? jadi kakak ipau aku

ehhh mandai-mandai je ko ni
alaaa bole laa... aku serius ni

takmo ah

ler.. apsal? abang aku tak ensem eh
bukan lerr..
dah tu.. dia baik la.. tengok, baru lepas grade, pandai..

mak aku tak bagi aku kawen dengan orang N9 ler

Muka member terus berubah.

nape? tak baik tau..
ntah le ko tanye la mak aku hehe

nanti ko dapat jodoh N9 baru tau

ala.. kalau dah jodoh, terima jelah


Mak aku memang tak berkenan weh, bukan aku saje-saje nak sakitkan ati kawan aku tu. Dia ada la reason dia, tapi aku rasa bukan semua orang N9 pun macam tu. Sesetengah tempat mungkin laaa. Eleh mak aku tu.. dia pun nikah kat Seremban masa ala-ala kawen lari dulu, lupe la tu. Hahahahaha.

adik-ipar-tak-jadi turut berada di dalam gambarajah di atas


Dulu mungkin aku ada banyak kualiti baik yang menjadikan aku kelihatan amatlah moleknya jika menjadi bini orang. Sekarang? Ntah. Harap-harap ada lagi la. Kalau tak semua pun, saki baki pun jadilah.

Heh.

24 comments:

gadisBunga said...

sentap tol.....!

me3n said...

abang dia berapa ramai? survey lah semua dulu, mana tau ada yang best ;p.

Masy said...

gadisBunga,
hahahahahah anggap dia main2 jelah ye hehe

me3n,
rasanye tu jelah sorg. survey sepupu plak ok tak? ahahahahah

HEMY said...

ada lagi la skang ni aku tengok serdak2 dia...ahahaha

fndrocka said...

Kau pun macam dah takde alasan lain..takkanlah sbb tu..kalau dia org slgr..kiranya kau nak lah eh.huhu.

Tunjuk gambar mana cukup..mintak salinan slip gaji 3 bulan terlatest lah.haha

Masy said...

anul,
keji. :p hahaha

fndrocka,
aku mmg xde alasan la. itu last resort.

mana nak ade gaji weh, masa tu abg dia baru grade la. hahahaha

zonaku said...

hehehee.. sentap!

ber_u_wang said...

ha ha ha gud news tu..setia menanti.. kalu ye la.. takut tak kawen dia gay je.. lagi sentap..kan

Masy said...

zona,
sket jelah hehe

ber_u_wang,
hahahaahhaah choiiiii..! moga2 bkn sbb kedua2nya :)

mabk.abubakar said...

Your life is belong to you.. Make your choice accordingly..

❀aRaBeLLa❀ said...

peewittt

Masy said...

mabk.abubakar,
absolutely :) thanks..

arabella,
wiwiiiiiiitttt~

noor afzan said...

haha..
pe lagi..

Masy said...

afzan,
ape nyeee :p hehehe

Erina Asmawani said...

memang ade lagi, maintainnn..terserlah lagi ciri2 molek sbgai isteri org :)

kelakau la tgk pic zaman dolu2 tu kak ;p

Masy said...

erina,
ehem ehem betoi kaa.. macih2... ABC Fradoo satu! *tetibe* ngehehehehe

tau takpe... dgn selekeh selebet sibbaik x busuk haha

Mak Su said...

hihih, kewl :D

mabk.abubakar said...

Yeahhh.. life is sweet..

zino said...

tak suka dengan org n9 ni yg den sensitif ni hehe

Lan Rambai said...

woittt... arwah kakak aku kawin dgn org N9 ok jer.... sanggip jaga arwah kakak aku masa dia sakit dulu. Ko pun tak kawen sebab tunggu mamat tu jugak kan kan kan... hehehe

Masy said...

maksu,
cool. hehehe

mabk.abubakar,
bitter sweet :)

abah zino,
hahahaha ala.. pendapat masing2 kan.. sy xde halangan pun hehe

lan rambai,
rilek2.. tu mak aku la. tp bkn dia anti, cumanya klu bole dia xmo. klu kata jodoh aku sok org N9, xkan laa dia x bg aku kawen ngahahaha

takde maknenye :P

yonna said...

perh kakak! statement berani mati ni hahahaha

en_me said...

ko kan nakal.. skjap baek.. skjap nakal.. ghitewww

Masy said...

yonna,
tegar sungguh dia. hahaha

en_me,
ya lohhhhhh~