Friday, October 22, 2010

588: Jumaat. Esok Sabtu. So?

Salam sume.. dah jumaat dah ye?

Laporan berkenaan kesihatan aku (macam laa ade yang mintak hihi) adalah biasa saje.. Alhamdulillah, kali ni segala batuk, selsema dan demam tidak berapa menyusahkan aku. Susah sikit la sebab takleh minum milo. Pantang minum milo ni diperturunkan dek salah sorang kakak ipau aku tu yang ade asthma. Last time aku kena batuk ni pun dia dah pung-pang-pung-pang kat fesbuk, soh avoid milo nih. Huhu. Walaupun hubungan aku dan milo bagaikan aur dengan tebing, bagai Uda dan Dara, bagai Chinta dan Osman Kabillah (eh macam tak kena), bagai Alang Saidi dengan Puteri Siti Mayangsari dan sebagainya, namun kali ini kami terpaksalah berpisah sementara.

Sabar ye milo.. Kakak dah baik nanti, kakak minum awak eh.. sob sob sob.

aku gugel MILO, yang banyak kuar gambar mamat ni. lemas aku! terus ilang selera nak minum Milo. huhuhuh~


Kali ni juga agak cepat laa aku pegi klinik. Cepat ke? Hari ke 4 tak sihat baru pegi klinik. Cepat laa tu kalau dalam rekod aku. Biasanya dah seminggu baru terhegeh-hegeh nak jumpe doktel hehe. Terpaksa dicepatkan sebab.. isnin depan aku kena pegi Kole Kangsau lagi, kali ni sampai khamis. Bila isnin aritu aku datang opis dengan batuk selsema sume, dorang dah bising-bising suruh aku ke klinik T__T Yelah yelah.

kali ini, kene jalan kat jematan tu plak. dorang kata berhantu jematan ni. matik laa nak kene survey hantu plak T____T choyyy choyyyy choyyyy. pic kredit to me :D


Esok.

Esok abang aku hok nombol 3 tu akan bergerak-gerakhas berlepas ke tanah suci untuk menunaikan haji. Dua minggu lepas tu, Angah pulak. So.. camne Wafa, Zona, Aima & Erina? (alamak tak sms lagi budak Erina ni T__T lupeee). Rasanya aku free lepas pukul 3 petang tu la kot. Ahad pun boleh jugak.. Jangan sampai malam sudah ye. Kakak comel blom packing pape lagi ni hehe.

Apa lagi nak cerita? Nantilah minggu depan eh.

21 comments:

KAKTINY said...

ooo.... sebab ada tujuan maksud baru ko nk jumpa dokter eh.. kalu tidak.. mesti ko buat2 lupa je kt klenet tu eh.. hamboi.. cobit montot kang!!..

semut api said...

...sahaja?

Masy said...

kaktiny,
errrr.. aaaa.. hahahahaha ape niiii nk cobet montot org! maaakkkk tgk niiiiiii

semut api,
...? kenapa ye..?

ber_u_wang said...

semoga cepat sembuh

zonaku said...

hhhmmmm...????

pehal ngan mamat tu???? gay ker?

HEMY said...

nak ke mana plak kome?

Masy said...

ber_u_wang,
mekasih angkel..

zona,
saje aku x minat dia. sbb dlm cite Gilmore Girls tu, dia sudah rampas Rory dr tangan kandaku Dean. benciikkkkkk smpi skrg! hahahahh

anul,
aterrr.. nak ke kole kangso le kite ni haa.. kome nk ngikut kew??

arianna adrizal said...

errr... trus rs nk minom milo bebanyakkk!! smbil membayangkan encik milo. huhu

Lelaki Ini said...

soga cpat smbuh!

frwls said...

saya tak pernah g klinik sejak 5 tahun lepas.alhamdulilah

segala batuk kering baik sendiri. wuhuuu!

Masy said...

anne,
gedik! :p hehehe

lelaki ini,
mekasih mekasih :)

caki,
bagusnye. akak ni mmg dah dicop kat dahi kene gi klinik agaknye huhuhu~

Yunus Badawi said...

Aku pun selalu minum Milo pagi2 sebelum emak Adam buat teh utk sarapan.

gadisBunga said...

nescafe gak best!

Masy said...

YB,
ko mmg mcm2 ko minum sblm minum teh tu.. aku tau dah.. hahahaha

gadisBunga,
mmg best! tp skrg kene pantang. huhuuu~

@xiM said...

saya tak minum milo!

Mr PenyuBiru said...

aku tak suka minum milo.sebab lepas minum mesti sakit tekak.

hantu kat jematan tu mesti tak sabar tunggu ko datang kan?kan? mesti diorang akan cakap cenggini "welkam bek mai pren!" hehe..

Masy said...

axim,
mengapakah?? rugi2

penyu,
ko kene minum yg kosong je kot.

bongok la kooooo hahahahaha

d' azali said...

hahaha..
hensem ape mamat tu?
cmne lak ilang selera? haha

Masy said...

d'azali,
penjelasan ada di komen2 atas. hehehe

fndrocka said...

Milo yg lelaki tu plakon siri heroes dgn gilmore girls..hot milo tu..awat takde selera pulak

Masy said...

fndrocka,
tak minat! sbb dia perampasssssssss x sukeeee