Monday, October 25, 2010

589: Irama Super Sedap (setakat ni)


What will I be years from now
What will I wear, how will I look
I think too much, I think too much

Sometimes it's scary over thinking
What you have or haven't done
You think too much, you think too much

Will the rain smell the same
Will our loosing treacherous game
And the star much shine
The colour seem so blurry

Will I end up all alone
Without a shoulder to cry on

What will I be years from now
I have answered them but none have answered me
And when my time has come
I hope my last seconds in this life will have you
Will have you

Will the rain smell the same
Will our loosing treacherous game
And neglect most people who
Seems so worthy

Aizat - Years From Now


Serius tengah menggilai lagu ini dengan tersangatnya. Macam sangat menghuraikan isi hati. Macam la. First time dengar lagu ni masa Aizat perfome on stage for Jom Heboh kot? Lupe dah. Skali dengar, terus terpikat auuuummmmm~

Suka arrangement lagu ni. Paduan petikan gitar dan gesekan biola macam orkestra tu memang terbaekk... nangesssss!!! Pastu ade bunyik ape tu.. trompet ke? Trompet ke namanya hahaha lawak plak. Tapi gabungan kesemua instrument - gitar, biola, trompet, drum, hatta kalau ade klarinet, kerincing dan tamborin kot la aku tak pasan - memang secocok dengan selera telinga aku. Aku suka! Suka suka suka!

Aku gugel lirik ni asik tak jumpe je. Last-last dengan keazaman yang jitu, aku pinjam headphone opismate, dan dengar ulang-ulang lagu ni pastu salin lirik. Hahaha macam zaman sekolah dulu la. Tapi ada yang aku tak dapat tangkap. Akhirnya. Akhirnya aku gugel lagi beberapa minggu kendian, dan ade pun orang pandai english yang dah upload liriknya.

Mujur. Hihi.


nah! layan sampai lebam kebiru-biruan timbul di tubuhmu~ ok nak blah pi Kole Kangsau!

13 comments:

Jard The Great said...

vklip ori die ke nih? hehehe

Masy said...

ha'ah yg ori. mcm x pcaya je kan? hihihihihi

enjoy lagu jelah, x pyh tgk vclip bole gitu? ;))

en_me said...

rajinnyerr akak menggugel kanns.. ehehe, layanns

fndrocka said...

Lagu ni ada groovee..i like.tpi aku tak obses sgt mcm kau...cuma terfikir apa jd kat aku yearss from now

Zareda Norman said...

nak ikut pi kole kangsor... huhuhuhu

zaidon said...

best juga lagu ni...:)

HEMY said...

tgh cari kat 4shared

PnConfused said...

years from now...


aku tgh pk pe jd kt iman... hohohoho

arianna adrizal said...

xpenah dgr lg. nnti email 1x. hehe

frwls said...

send to me via emel a kak. hihi

.millalara. said...

yeah. pes taim mila dgr lagu ni pon taim konsert jom heboh kuar kat tv itu.. terus berlegar2 di ruang jiwa. best3 :)

Masy said...

sape mau lagu ini sile letak email berserta bayaran RM10 hahahahh

bak email ye. dak anne tak payah.

arianna adrizal said...

xyah byr ek.. mekasih =)