Tuesday, November 23, 2010

599: Temporary Heaven. heh


Ku menanti hukuman yang tersurat
Ku menangis tanpa airmata

Adakah aku sekadar sisa-sisa
Apakah aku cuma hanya sementara
Aku hanya mampu merasa

Mengapa engkau hancurkan niat suciku terhadapmu
Mengapa kau sanggup biarkan aku tenggelam dalam dendam
Kini ku kembali mencarimu
Di syurga seketika

Di sini ku masih berdiri
Jiwaku kosong tanpa erti
Menangis ku menangis

Mengapa engkau hancurkan niat suciku terhadapmu
Mengapa kau sanggup biarkan aku tenggelam dalam dendam
Kini ku kembali mencarimu
Di syurga seketika

Oh Tuhan izinkan aku di sini
'Tuk terus akhiri deritaku ini
Seandainya ku temui
Ku kan cepat kembali..



Tengah suka lagu ni. Rasa mau leleh gak airmata kalau tak kontrol jiwa. Feel-feel hantu memang macam gitulah. Hehehe.

blogger-emoticon.blogspot.com

11 comments:

Benedict Bernard said...

ok, ai komen sebab u kawan ai.. hallo masy.. kekeeke

me3n said...

sapa nyanyi nih kak? tak pernah dengar pong?

Masy said...

ben,
bagosnye kawan ai ni.. JALUR GEMILANG! hahahahaahaha

me3n,
Zizie & Wangi TFC. best wooooo~

zonaku said...

karang aku gugel..... kalau best layannnnn...........


dah mood jiwang2 ni mmg sesuai sangatla kannnn

zonaku said...

ko ni pehal ngan durja ningsun ni????


btw, lagu ni mmg layannnnnnnnnnnnnnnnnn

frwls said...

saya nak joget leh ke kalau dengar lagu ni?

Masy said...

zona,
best kaaaaannnn :)

takde ape pon. tp lagu dia mmg sedap nak mampos. hahahahha

caki,
trylah. akak rasa ada satu jenis tarian tu bole guna utk lagu ni.. ape namanya tah. kene tgk So You Think You Can Dance blk ni hehe

Mak Su said...

kadang2 lagu ni kalu berhantu sgt, kita memang jadik terbuai-buai

Masy said...

maksu,
betul2.. rasa cam naik buaian.. hehehe

en_me said...

hormon tewww.. ekeke

Masy said...

en_me,
hormon laaa sgt hahaha