Friday, November 26, 2010

601 : Surat Untuk Abang Tersayang..

Abang,

Saya faham.. Abang memang sayangkan saya. Risaukan saya. Risau kalau apa-apa jadi pada saya sejak saya berulang alik ni.. Saya faham sangat perasaan abang. Dan saya hargai kerisauan abang terhadap saya, sangat-sangat hargai. Dan saya benar-benar maksudkan apa yang saya cakap..

Cuma..

Boleh tak abang kawal perasaan abang? Janganlah sampai kerisauan dan rasa bertanggungjawab abang terhadap saya ni diketahui umum? Saya malu, bang.. Malu bila tiap hari dan tiap kali saya nampak abang, mesti abang akan ulang kata-kata yang sama. Tak kiralah kat mana-mana. Kedai mamak, Dataran Merdeka, Dataran Shah Alam. Habis satu Malaysia tahu hubungan kita.

Saya bukan tak suka abang menyatakan perasaan abang.. Saya suka sangat. Tapi saya segan laa bang... Segan dengan orang keliling. Saya dapat rasakan mereka jengkel dengan kita. Dengan saya secara khasnya. Saya tau abang dah biasa dengan hal-hal ni semua, tapi tidak saya, bang.. Saya baru je nak memahami diri abang, dunia abang.. Masih liat lagi untuk saya menjerumuskan diri secara total dalam hidup abang yang serba mencabar tu..

Abang..

Saya minta, tolonglah kurangkan perhatian yang berlebihan untuk saya ni. Please.... saya tak sanggup dah nak tanggung malu. Abang jangan salah faham ok.. Saya sukakan abang, betul ni.. Tak tipu.. Dan bukannya saya benci bila abang buat macam ni.. It just.. Saya segan je.. Kalau sesekali takpe bang.. Ni hari-hari.. Kadang-kadang pada waktu yang tak terduga. Abang bayangkan macamana perasaan saya bila saya sedang enak berbual dengan mak, tiba-tiba abang muncul dan memberi ingatan pada saya. Huihhhh... mana nak letak muka ni.. Apa mak cakap nanti pasal kita, bang. Segan tau..

Apapun, saya akan ingat dan pegang pesanan abang tu.. Walaupun penat saya dengar hari-hari. Insyaallah.. saya akan take care diri saya. Abang jangan risau, ok!



Ye.. saya akan take care diri saya, selalu.. demi abang..

blogger-emoticon.blogspot.com wiwiwiwiwiwi~

23 comments:

ber_u_wang said...

ehemmm ehemmm

KAKTINY said...

aduiihh... hahahaaa..
nk pecah perut aku mengekek ngan ko ni dik oii.. kuikuikui!!..

me3n said...

ini kes mandrem nih kak..;p.

arianna adrizal said...

abg mana pulek ni.. abg machaa ka

zonaku said...

ha???????????????

achik said...

wiwiwiwiwiw jugek! ;)

errr kem salam kat abang.. ehehe..

Masy said...

ber_u_wang,
ehehehehemmmmmm

kaktiny,
hahahahahh nmpknya kaktiny je yg paham setakat ni hahahahahah

me3n,
lebih kurang laa.. tp ai redo uuuuu

anne,
abg fahrin laaaa...

zona,
ha????

achik,
hahahahha.. baikkkkk *dlm mimpi jelah* ahahaha

en_me said...

demi abang tewww.. ammvoiii

Masy said...

en_me,
demiiiii abg Fahrinnnnn yg terchentaaa dicurahkan bakti penuh setiaaaaa

hahahhaha

noorafzan said...

wah entry jiwang tiba2 nih..
auuww..

Sierrauniform said...

boleh tak tambah satu kotak reactions lagi under 'dungu' pasal aku tick dlm tu...hahaha

Masy said...

afzan,
hahahahahhahah

rembo,
cess hahahaha

citahrudin said...

kakak ..
r yu okeh?
sila jumpa dokte (T_T)

Masy said...

adik sama nama,
ok sajork.. kene jmpe Dr Fahrin br ok hahahahahahhha

Erina Asmawani said...

omg! fahrin dah bertukar menjadi manusia..hahaa

Kupu2 purple said...

hehe..kunun2 abg fahrin asyik dok pesan 'take care' kat akak eks setiap kali iklan garnier..hehe..chomel la akak ni..ahaks..

yonna said...

weh!! meroyan sungguh! HAHAHAHAHAHA

Masy said...

ena,
autobot dah menjadi motobot. hahaahhahahahaah

kupu2 pepel,
ha'ah.. anggap jelah mcm tu hihihiih... mekasih la puji akak comel hehe

yonna,
auuuummmmmmm da lama x meroyan :)

Jard The Great said...

hahaha.. fahrin jugak

Masy said...

jard,
well well well hahahahah

Mohd Shahrul Hafizi said...

Nak yg tough tough je. Hehehe.

"Take Care" [buat-buat suara macam 'abang' Kak Masy]

LOL.

Masy said...

shahrul,
LOLLLLLLLLL haahahahaahhaa

Mohd Shahrul Hafizi said...

Jangan gelak-gelak tau. Kalau dengar suara saya dalam phone, jangan cair sudah. Hahaha.