Wednesday, February 23, 2011

632 : Rilek jap!

Sebenarnya pagi ni aku nak cite pasal kisah Lanchang tu lagi, kira final episode la. Tapi pagi ni aku kena pagi Kole Kangso. Kuala Kangsooooo Bandar Dirajaaaa.... So takde la aku buat entry tu sebab Mr Sivaji kata nak gerak pukul 8.30 pagi.

Tapi tengok ni. Dah pukul 9 lebih pun tak sampai lagi. Janji melayu sunggoh! Janji melayu, lidah kelly! Huh. Sibbaik dah siap-siap buang ape yang patut, kalau tak lagi laa boleh mendatangkan marah ni.

Ha dah sampai dah. Babai.
blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments:

Puan Capa said...

jalan bebaik

Erina Asmawani said...

buang ape kak?

selamat ke kuala kangso ye kak
jumpe kak limah kem salam.hoho

adra217 said...

gila pendek entri ni..kehkehkeh

en_me said...

dah balik blom.. ehehe

Masy said...

pn capa,
mekasih2

ena,
buang najis. hahahaha

adra,
well well well

en me,
ya udah. kang sy update~