Friday, April 08, 2011

648 : Yang Aku Harap..

Yang aku harap..
Aku tak mengalami sakit-sakit kronik, yang membataskan aku untuk membuat apa saja yang aku suka (selagi tak melanggar batas)
Kerana aku memang gilakan kebebasan (again : selagi tak melanggar batas)

Yang aku harap..
Aku tak terserempak dengan hantu dan mana-mana entiti setandingnya, yang membuatkan aku ketakutan hingga tertinja-tinja
Kerana aku memang tak hingin nak jumpa dorang ni sume.

Yang aku harap..
Aku tak ditangkap lalu dihumban dalam lokap gara-gara tak bayau lagi utang PiTiPiTiEn, yang bakal memisahkan aku dengan dunia luar
Kerana aku takmo 'membuang' dalam sel lokap tu depan orang ramai (kalau dalam filem, diorang tunjuk gitulah. kuaser aku! mau sembelit 2-3 tahun T__T)

Yang aku harap..
Aku tak disogok dengan Red Velvet, Caramel Cream Cheese, Cheese Cake ataupun makanan-makanan yang sekufu dengannya
Kerana aku masih mahu berdiet dengan ketat.. (tapi sekali seminggu terlajak tu normal kot? aku kan insan yang lemah... ahhanya mampu berserah..)

Yang aku harap..
Aku disepraiskan dengan..

Ok itu jelah harapan aku. Sekian.


Saya Yang Berharap,
baby masy~
blogger-emoticon.blogspot.com

(bold+ warna merah = menunjukkan pengharapan yang tinggi kuikui)

12 comments:

aim-a said...

yang saya mampu....nnt sy buat caramel cheese cake lagik ek. hihihi :D

Masy said...

baiklah aima.... heheheeh *rosak rosak*

HEMY said...

ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui dengan sempurnaaaaaa

Masy said...

anul,
terus masuk ramadhan pulakkkkk.... T__T

Mr PenyuBiru said...

yg last tu cam wishlist adiah kahwin jer..haha

Masy said...

penyu,
wishlist adiah blated bday takleh ke? huhuhuhuuhu

Sham said...

salam kenal...

ooo tak bayar lagi ptptn ye...takleh ler nak ke obersea...huhu..

Masy said...

salam sham,
masih boleh lg.. sbb sy penah byr, dah lama x byr je..

yonna said...

tak payahlah berkias banyak sangat kakak baby. hahaha len kali tepek je kakak nak jadore tu okay? :p

zino said...

saya harap harapan tu menjadi kenyataan terutama yg last tu hehe

micro.cuts said...

dear kak masy,

sebenarnya nak cakap harapan yang last tu je kan?

regards,
rya

p/s: ehehe..

Masy said...

yonna, abah zino & rya,
woopssss.... i don't want to make it obvious tp nampaknya obvious gak eh? muahahahhahahahha