Wednesday, April 13, 2011

650: Susah


"lelaki yang baik tak datang selalu", kata kakak opismate.

Aku pun termangu.

19 comments:

Mr PenyuBiru said...

lepas ni aku taknak dtg sini lagi aa..sebab aku lelaki baik.hihi

PnConfused said...

mencik aku komen si penyukkkk

Masy said...

blah laaa penyuk~

toksah dilayan dia tu pnConfused!

zonaku said...

aiyooo.. penyuk!


nyampesssss

achik said...

saya pun termangu.. ;p

Masy said...

tu lah. hmmmmmmm...

oranglidi said...

betul tu! lelaki baik tak datang slalu.


(sambil membetul betulkan tali leher)

hehe

pB said...

tapi kdg kdg lelaki baik ni , boleh berubah jadi tak baik

dan yang tak baik pun boleh berubah jadi baik


cam na tu?

Masy said...

oranglidi,
selamat dtg org baikkkkk :p weekk~ hahahah

kakpB,
sekali air bah, sekali pantai berubah...

nk wt camne, redho jelah.. huhu

HEMY said...

lelaki yg tak datang..baiknya selalu

Masy said...

datang yg selalu, lelaki baiknye....

Super Nia Hana said...

YA AMPUNNNN PENYUUUU\

nk pengsan dibuatnya!
ahahaah

Masy said...

sabarlah hana! hahahahhaha

micro.cuts said...

camna nak datang selalu, dah kena sambor dengan orang lain haa..

Masy said...

tau takpe T_____T

13may said...

tapi sekali datang, terus jadi tak baik...hehhe hehhe

Masy said...

13may,
heheheheh jgn laa mcm tu.. patut kene menten tu.. hehehehe

yonna said...

dah la tak datang selalu.. kalau datang tu, adakah untuk kita? T__T

Masy said...

yonna,
T__________________________T wuwuwuwuwuw~