Monday, April 18, 2011

652 : I'm Not Happy, But I'm Not Sad Either.

Salam sume~

Aku rasa macam nak mengeluh-ngeluh dengan kehidupan aku sekarang ni, tapi tak eloklah kan. Rasa macam nak menyoal-nyoal, pun tak elok jugak. Rasa macam nak kerut-kerut dahi, tak elok. Rasa.......

It' not that hard to pretend that everything' ok. But can I force my heart to do so?

12 comments:

Mr PenyuBiru said...

ni entri tuk ko tinggalkan beberapa hari? tak cukup ni. karang lagi.hehe

Masy said...

hahahaahah blank ah, sejam aku pikir. malas nk pikir lg.. ehehe

zonaku said...

x payah pretend ngan hati sendiri............



pretend ngan manusia di sekeliling cukuplah

Masy said...

hmmmmm...

Mak Su said...

maksu cuma leh ckap, sabar jer lah masy...

Masy said...

mekasih maksu.. :)

en_me said...

sabar jewww.. ehehe

Masy said...

tgh sabo la ni en me..

mamai said...

hisss awat nie ada something wrong somewhere ker

oranglidi said...

cam besaq je masalah kome ni.

smoga bertenang tenang ye

Muhaimin said...

Mr PenyuBiru said...
"ni entri tuk ko tinggalkan beberapa hari? tak cukup ni. karang lagi.hehe"

Kak nak ke mana??

Masy said...

bro mamai,
mmg something wrong but i don't know where..

oranglidi,
mekasih mekasih :)

amin,
pi dekat2 sini je.. tp arinie dah ade kt opis dah hehehe