Wednesday, April 20, 2011

653: Rabu Yang Tak Terkata (Wordless Wednesday). and I wonder why bloggers choose Wednesday to keep their 'mouth' shut?


H.I.S.T.O.R.Y
blogger-emoticon.blogspot.com

33 comments:

Jard The Great said...

waa.. kurusnya! aku paling ringan jugak pernah 47kg. hehe

en_me said...

fewwitt.. rampingnyer akak tewww.. ehehe

rya said...

sian dia nangis. saya baru sekarang nak 47kg kak. pun nangis gak. terharu. ingat tak reti nak naik dah.


hehe.

p/s: barang yang lepas usah dikenang. kalau dikenang bisa menangis sebak di jiwa.

Masy said...

jard,
akak paling ringan 44kg kot. masa tu umo 20. huhuhu

en me,
nmpk ke pinggang sy?

rya,
BARU NAK NAIK??????? T______________T

kene sebak2kan supaya beringat nk kurus. huhuhuhuhuh

HEMY said...

my god..penah upanya 47kg..jadi jadi...errr..nape skang ni lain yeee??

err...lagi satu musykil..err..boobs membesar selari dengan badan ke? ke? ke?

Masy said...

anul,
err sbb dah tak 47 kg lg (?)

ade kemungkinan jgk tu. so.. bila cembam dh peknen 5-6 bulan, mebi ko akan nmpk sesuatu yg lebih menarik. kot. hehhehehehehheh

HEMY said...

itu sebab pregnant aku tau..atau adakah sebab naik berat..??

homaigod curiousnyaaaa

Masy said...

saling berkait la tu.. mber aku (yg anak dia baru meninggal ni ha) dulu penah ckp, mmg ada kaitan. ko suh la cembam naikkan berat badan, who knows. hahahahahahhaha

Erina Asmawani said...

kakkkkk..boleh x rasa nak lempang je MOK atas ni?huhu..

kakakkkkk..kamu sangat kurus.kurus gila..tu ena rasa berat ena darjah 4, naik sekolah menengah dah 50 keatas je..wuuuu..jom kak..kite diet sampai 47kg! mmm..55 pun jadilah..hehe

Masy said...

silakan lempang, ena hahahahaha

sangat kurus eh? hehehe.. akak akan try la tp rasanya klu dpt 50 pun jadilah kot.. klu kurus smpi 47 ni kang, kene alter sume baju hahahaa

Super Nia Hana said...

mcm bebudak sekolah menengah jek.ekekeke

Erina Asmawani said...

nah jawapan tuk WW tu kak..mungkin wednesday ialah hari yang bertuah sebab terpilih ;p

http://healing.about.com/od/blogs/a/ww-wordless-wednesday.htm

zonaku said...

sejarah mungkin berulang.....


caiyok!!!!!!! *sambil amik bau KFC*

Masy said...

hana,
hahahah!! masa tu mmg cenggitulah :)

ena,
nanti akak tgk... thanks :) muah!

zona,
yeahhhhhh who knows kan? hehehe

achik said...

tadi tgk gambar je x perasan caption lagi.. ingatkan berkat diet dah turun cenggitu.. perghhhhhhh!

saya tak tau la umur bape berat cenggitu.. isk!

Masy said...

achik,
klu akak leh turun smpi mcm tu skali, haruslah buat kenduri tembikai terus!! hahahahaha

oranglidi said...

wow!

PnConfused said...

47kg???


perghhhhhhh.. gile slim...



xpe2.. usaha tangga kejayaan..

Masy said...

oranglidi,
ms tu aku adalah spt orang lidi. hahahahah

pnConfused,
47 tu pon dh mula naik dah berat badan aku.. kot tak, menten je 44 huhuhuhuh

Pn.Ibu@Martina said...

masy,pic tu macam kanak-kanak la....


kite pon dulu2 berat 40kg je...makan banyak2 pon still xnaik....runsing knp kurus...(form 5 brt 37kg siap digelar tengkorak batu)


tp skrg ni dah kawen, beranak...amekaww 55kg....balik kg pon jgn kata kwn2, nenek kite pon dah xkenal kite....

❀aRaBeLLa❀ said...

pehhhh gile kurus...
anyway ke-pervert-an hemy makin menjadik-jadik..

Masy said...

pn ibu,
umo 22 masa tu... sbb tu nmpk cam bebudak kot.. hehehe

55? still ok la tu.. sy dah gumuts dah ni huhuhuuhhuuh

arabella,
itu semua duluuuuuuu huhuh

dia tu mmg. dah x terkawal dah hahahah

aim-a said...

hemy dah tak terkawal. hahahah

pergh!!! 47kg kurus??? kalau 40 kg camne lah ek.saya skrg tgh berusaha nak naikkan berat. agak semput nak naikkan 45 kg ni.huhuhuhu

Masy said...

aima,
berat 40 tu stendet akak ms form 5 dulu, melayang2 bagaikan kepingan kertas A4 yg disoyat 8. hahahahahaa

SisHoney said...

bila eh kita nak macam ni kak?

Masy said...

sishoney,
tatau laa sis.. mcm mustahil je huhuhuhuh

yonna said...

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA! akak ni mmg sah lawak! hadoiii

Masy said...

yonna,
alaaaaaa yg mana lawak tu yonna? nk kurus balik camtuuuuuuu... nakkkk!!!!

aNIe said...

Masy...sekarang berapa eh?

Hmmmm... akak ni pun heran...selalu je entry rakan2 blogger...'Wordless Wednesday..' Kenapa wednesday eh?

Masy said...

kak anie,
skrg ni kene tambah 11kg huhuhuh... ntah la kak.. cuba akak tgk kt komen Erina tu ade bg link, cer tgk..

k.e.r.i. said...

umang aih.
aku boleh cam tang gigi je.

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

x kisah la tang berat tu.

skrg tgh congak 2011 - 2002 = 9

9 tahun dulu akak umor 22 tahun eehhh.

Masy said...

keri,
takkan muka aku xleh cam kot? sengal sungguh. hahahhaaha

hazerin,
ye hadek... 9 thn lps umo akak 22 thn.. :)