Tuesday, May 03, 2011

658: My Little Kak Nam

Ahad petang, lepas zohor. Mak call, suruh aku kutip dia kat rumah jiran di taman depan sane tuh. Baru je bukak pintu kereta, makcik kepoh a.k.a anak buah aku, Sa'adah dah terjengul depan pintu rumah.

Busu nak pegi mana?
nak gi amek nenek jap
kat mana?
kat umah orang.. ade kenduri
oo...

Sebelah kaki dah masuk dalam kereta, bila tiba-tiba dia menyambung.

kalau Busu nak balik hari ni kan, baik Busu balik cepat-cepat. esok tak sekolah, nanti mesti ramai orang
iye ke?
ha'ah ler.. Adah sekolah je pon dah tau (maksudnya dia budak sekolah je, tapi tau la pasal hal-hal jem ni sume)

Ni lah padahnya ada anak buah yang cerdik nau. Mengeceh pun bukan main lagi dah macam kak nam aku tengokkan. Saboo jelah makcik sedara yang cantik ni. Huhu. Kau ni bukan nak menghalau Busu kan Adah?

blogger-emoticon.blogspot.com

me, Adah and her little brother, Muslim

14 comments:

zonaku said...

dia sayang busu dia tu... risau sangkut dalam jem

Masy said...

zona,
bab sayang2 tu dah memang kewajipan tu.. hahahaha

en_me said...

petahnyerr.. ehehe

PnConfused said...

cute jer stetment....


kih3

Masy said...

en_me, pn confused,
hehehehhehe

Mr PenyuBiru said...

itu ayat halau secara terhormat tu.ehehe..

Rozami said...

dia memang mengusir
ko je kata tak

Masy said...

penyu, kapten,
elehhhhhhhhhh.. dengki lettewww takde org syg. hahahaahaa

HEMY said...

tu stail senyum ko yg baru ke..macam paksa lesung pipit kuar je..ahahahaha

Masy said...

anul,
err.. pic thn lps rasanye.. aku mana ade lesung pipit pun nk dikeluarkan. lesung batu ade la kat umah. hehehe

Erina Asmawani said...

hololoh..tomeynye adah..cam busu dia..aummm! geget dua2 orang..congtazzz!!! hahaha

Masy said...

ena,
tang cam busu dia tu mmg akak setuju sgtlah! congtazzzzzz hahahahahahha

Abang Long said...

Apa jadi kalau anak sedara terperangkap dalam jem bersama mak menakan ? Mesti kecoh ...

Masy said...

abg long,
gerenti!! sangat2. heheheheh