Friday, May 27, 2011

666: bukan aku je kot?


Tapi tataulah.

Aku kan. Kalau dengar berita pasal kematian, kemalangan atau perkara-perkara yang sewaktu dengannya - selalu akan fikirkan kat mana aku ada masa kejadian. Contohnya masa kejadian tanah runtuh kat Hulu Langat tu. Mende tu jadi pukul 2.30 petang hari sabtu kan? Lebih kurang masa tu la. Jadinya otometik aku akan berfikir, kat mana aku berada pada masa tu, apa yang aku buat.

Masa tu, aku kat mekdi seksyen 3 tengah lunch. Belum solat zohor lagi T_T

Pastu dulu. Masa abah meninggal. Dorang kata around 10++ pagi dia pergi. Aku pun fikir lagi. Ah.. masa tu aku tengah mandi. Kat kolejlah. Hmmm~

Sebenarnya bila berfikir macam tu, buat aku cuak-cuak buah. *sigh*

Korang pun macam tu jugak ke?

# tengok nombor entry 666. macam cite hantu daaa.. T___T

9 comments:

Ainul Hayat said...

Kak Masy,
Saya pun sama macam akak. Setiap kali ada terdengar pasal musibah ni, saya akan terfikir dimana saya ketika tu. Masa kejadian, saya ada kat umah.

Ainul Hayat said...

Kak Nak tanya, cane nak letak icon katun gedik-gedik macam kat entri 665 tu? Comeyla...

zonaku said...

cuak2 buah apa??????


aku ms tu kat rmh..... lyn letih balik hiking

MamaLeeya said...

akak pulak salu tercuak2....kalau tgh2 drive tetiba jalan terbelahhh....huwaaaaaaaaaaaa...takuttttt

Mak Su said...

belum penah terbuka minda nak fikir macam tu. tq masy. suatu tamparan ni buat maksu yg dah lama idop ni :)

Masy said...

ainul,
akak download monkey grease ke ape tah. lupe dah. huhuhuuh

zona,
alaa macam manis2 buah tu means x manis tp x tawar sgt. camtu laa cuak2 buah, cuak tp x cuak sgt. hahah

mamaleeya,
amboiiiiiii apa jenis imajinasi ni kak.. menakotkan betoi huhuuhhuuh

maksu,
sy ni mmg suke imejin hok pelik2 hehehe.. sama2 maksu :)

Aimi dan Pakcik Hashim said...

aku x pikir pon mcm tu
tp ko baguslah... kematian mengingatkan ko

oranglidi said...

uik..ak xmcmtu plak.

aku lebih kepada pikir mcmana keadaan org yg mninggal dan lpastu ak bygkan kalu ak mninggal mcm tu. lbih2 lagi kalo eksiden bas.

Masy said...

kapten,
huhuhhu

oranglidi,
wah.. ko lg ekstrem. huhuhh