Friday, June 03, 2011

669: Putnamese


Aku takde idea sekarang.
Ade pulak yang tetiap hari jadi wordless ni kang.

Macam-macamlah sekarang ni.
Mimpi pun macam-macam.

Tapi kan.
Ada sekali tu aku mimpi kawen.
Kenduri kawen la.
Kenduri aku la.
Tapi tak sempat pulak nak skodeng siapa lelaki yang bertuah tu.

Bertuah ok.
Sebab aku tak kenal pun siapa dia.
Pastu sudi pulak aku berkawen dengan dia.
Bertuah la tu.

Baru-baru ni aku mimpi berdarah.
Aku la yang berdarah tu.
'Berdarah'. Paham la kan.
Gila heavy flow. Tapi takde la pulak mencemarkan kain dan baju.
Hak dalam tu je yang cemar tahap putnam.
Ape laa maksud mimpi tu eh.

Hmmmm.

ABC kat atas tu masa kat Perlis.
Bapak la besau kan?
Rasa ok-ok la.
Sedap lagi ABC Fradoo si Ena. Ehem!

Sekian. Jom tengok wayang, putnam-putnam sekelian!

blogger-emoticon.blogspot.com

12 comments:

MiLd™ said...

Mana nak ada idea... Aiskrim besar dari kepala!!! Lol!

Masy said...

MiLd,
hahahahaah!!

zonaku said...

wayang citer apa??????????????????

ada citer putnam ker?

Masy said...

zona,
byk lg cite aku tak tgk lagi nih... mcm2 hade! putnam je takde. hahahhaha

Erina Asmawani said...

ok kak..nanti saya banje fradoo k..ehem..haha..

jommmm! tgk kungfu panda mahu kak?? po..po...po

Muhaimin said...

*sama geram tengok ABC*

Masy said...

ena,
yeaayy!!!

nak nak nak! bila nk gi tgk?

amin,
geram kan? aaauuuummmmmmmm!!

oranglidi said...

mimpi kawen? insyallah jadi knyataan. hihi.

bsau nye abc!

Kaktiny said...

mak haaiii besaunya ABC nya!!..

DIET oii.. DIET DIET DIET!!...

kehkehkeh...

Masy said...

oranglidi,
amiiinnn hihihi

best best!

kaktiny,
org lain punye tu.. sy tumpang amek gambau je heheheehehhe

zonaku said...

kungfu panda??????


*kuis-kuis kapet.....*

Masy said...

zona,
yeahhhhhh... jom!!