Friday, June 10, 2011

672: Seri Pengapit?

Semenjak aku bersetuju untuk jadi pengapit ni, compliments telah datang secara bertalu-talu dan mengundang rasa hairan pulak.

Aritu mak call. Semata-mata nak cakap aku cantek. Motip tak mak aku? Apekah.. hahahahah. Jawapan aku rileks je, "mak baru tau ke? orang dah lama dah tau..". Hahahahah.

Pastu Yonna pulak kata pic aku kat previous entry ni macam budak-budak. Comel. Ok la yang comel tu aku tambah sendiri tapi kalau dah kata macam budak-budak, comel la kan. Takkan budak-budak jelita pulak. Gojes apetah lagi. Macam tak mecing.

Yang agak tak menahan, kakak opis aku ni la. Pagi tu aku duduk depan PC, tetibe dia datang terjah dengan muka teruja. Aku pandang dia sambil angkat kening.

nape kak?

Dia datang dekat lagi, tengok aku atas bawah. Aku pun tengok diri aku atas bawah. ?????

takde.. bukan main lawa arinie..

Lawa???? Aku pakai selekeh ni. T-shirt, jaket jeans dan suar jeans jugak. Ntah celah mana yang lawa pun tatau. Huhu.

Tapi kan. Petua yang aku tau la.. Orang bagitau aku, kalau ada orang puji kita - jangan tolak. Maksudnya jangan cakap "ehh.. mana ade.. eh... takdelah bla bla bla bla". Ni orang kata. Jawapan yang patut diberi ialah "terima kasih..". Kadang-kadang aku pun tertolak gak. Tapi bila ingat, betulkanlah balik. Bukan apa, kalau fikir logik pun.. kira macam jangan menolak tuah laa kiranya. Hehe.

tapi malu tu malu la kan. tetaaaapppp

Oklah uols.. terima kasih! I'm sorryyyyyyyyyy~

20 comments:

Mr PenyuBiru said...

ko nampak cantik aa dalam gambar ni walaupun aku tau tu bukan gambar ko.hehe

zonaku said...

motip ko tetiba minta maap?

Masy said...

penyu,
mekasih jelah hahahhaha

zona,
saje. hehehehehhehe

achik said...

tu baru nak jadi pengapit.. dah naik seri.. sok2 jadi org yg diapit, lagiiiii berseri.. ;)

Sierrauniform said...

ckap la syukran2 rezeki Allah..

Masy said...

achik,
gitu eh.. heheh

rembo,
haaa yelah eh.. heehhehee

Ainul Hayat said...

Tu lah kak masy...pasni kalau org puji kite cakap terima kasih jer...hehehe

en_me said...

hi cik masy cik masy.. dh lame x mensate.. ahaha

Masy said...

ainul,
ha'ah.. tak baik tolak rejeki kata org heheehehe

en_me,
tu laaa.. baru pasan kewww?? :p hehehehhe

Aimi dan Pakcik Hashim said...

belum power seri pengantin tu

k.e.r.i. said...

bila ahkak nak dikepit?

tunggu pahren?

kingbinjai said...

Kat mana nak tgk?

Masy said...

kapten,
itulah pasal. hehe

keri,
cadang2nya gitulah. (yeayyyyyyy ayat ni takleh RT hahahahha)

kingbinjai,
di rumah pengantin aritu. heheheh

Masy said...

kapten,
itulah pasal. hehe

keri,
cadang2nya gitulah. (yeayyyyyyy ayat ni takleh RT hahahahha)

kingbinjai,
di rumah pengantin aritu. heheheh

HEMY said...

kening ko nmpk cantik ari ni..

Masy said...

anul,
kening?? apekah?? hahahahah

cHeN@ said...

mana gambar jadi pengepitnya? :)

Masy said...

chena,
sat ehhh.. tgh godeh2 ni hehehhe

jedi said...

heheh...mmg pon kekadang pengapit lagi berseri dari pengantin....

Masy said...

jedi,
kadang2 je.. hehehehe