Friday, July 01, 2011

679: Mimpi Manis (mungkin)


Beberapa kali dalam minggu ni, aku dok mimpi menginap di hotel. Hotel mewah kebanyakannya. Paling besau, adalah yang aku mimpikan malam tadi. Macam sewa satu bangunan je gayanya. Heh.

Harap-harap petanda baik.
blogger-emoticon.blogspot.com

16 comments:

oranglidi said...

kalo mimpi bab hotel biasanya orang kaitkan dengan perkahwinan. ni msti ada apa2. hehehhehehehehehe


[pdahal ak tak tau pun tafsir mimpi]

Masy said...

oranglidi,
mandai2 je ko! hahahahahahah tp klu betul pun apa salahnye ye tak? wihuuuuuuu~

Erina Asmawani said...

Aminnn..sokong oranglidi :D

achik said...

kalo mimpi bab hotel biasanya orang kaitkan dengan perkahwinan.

dah la mimpi hotel mewah.. adakah bakal kawin ngan orang kaya.. ekeke.. ;)

rafiq said...

oranglidi tu bguoih dibuat calon tu. kemas orangnyaa..hehe

slmt bknalan... baru je smpai sini..

Masy said...

ena,
klu doa baik2 ni akak aminkan jugak. amiiiinnn~ :)

achik,
haa betul ka?

akak takmo org kaya. akak nk fahrin gak! muahahaahahhh

rafiq,
hahahaah!! siap market lg! ni mesti mber dia ni.

selamat2.. silakan masuk :) mekasih ye..

Super Nia Hana said...

buaiii laju lajuu...
akak masyyy akan kawen dgn anak rajaaaaa

hint besau tuh
gud luck!
semangat!

Puan Capa said...

kawin dgn tokeh hotel kot

Masy said...

hana,
hahahahaah amiiiiinnnn~

pn capa,
tokeh hotel tu muda ke tua? hihihi aku aminkan je lalalalaa~

zonaku said...

hahahaa....

segak tafsiran orglidi..

syah shah said...

saya tatau tafsir mimpi... tapi kalau benar bagai dikata-i orang lidi, aminkan-i laa adoinye pon... hahahahah :P :P

Masy said...

zona,
mmg steady habis hahaah

syahshah,
akak pun mengaminikan adoinye la pon hihihhihi

yonna said...

kalau dapat free voucher ke, hulur2 lah sama eh haha

Masy said...

yonna,
tetibe je mintak voucher hah. hahahahahhahaaa

Muhaimin said...

Akan dipinang putera raja barangkali? ;p. InsyaAllah yang baik akan mendatang :)

Masy said...

amin,
ade lg ke putera raja yg available? takmo ah.. dpt fahrin pun jadi ler.. hihihi. insyaallah.... :)