Friday, July 08, 2011

681: Bila kau baca ni, wajah siapa di mata kau sekarang?


Aku bersaksi
Segala apa yang aku ucapkan
Tatkala kau terbungkus dalam dakapan
Adalah benar belaka

Bila ku kata aku rindukan kau,
Itu adalah benar
Kemudian aku bilang aku sayang,
Itu juga benar
Dan aku sambung lagi - aku cintakan kau
Yang itu juga benar

Aku bersaksi
Bahawa segala apa yang aku katakan itu
Adalah benar semuanya
Sesungguhnya
Itu semua adalah benar
Tiada yang tidak benar
Melainkan benar-benar belaka..

-070711, perjalanan pulang dari Kota Temasik-


Penatlah aku! Rasa nak demam, selsema, jangan batuk sudahlah huhu.

Minggu depan aku cerita ye :)

10 comments:

Erina Asmawani said...

abg maymay..sekian..hehee

Masy said...

ena,
pulak? ingatkan AMIT (typo ena kat blog anul hahahhaha)

en_me said...

ammvoiii akak tewww..

MiLd™ said...

Wajah Masy!!!

achik said...

sape tu? ehem ehem..

ala x sabar nak tunggu minggu depan.. cite cepat! ;p

Masy said...

en_me,
amvoii amvoiiii mengapakah?

MiLd,
ye ke? hehehhehe

achik,
isk org tanye dia... :p

syah shah said...

saya kompom cuma terbayang incik Firdaus./.. Hoho

Tapi Kak Masy membayangkan siapakah???

HEMY said...

nak kata aku ko bygkan..aku ok je..tp takut bella plak tak puas hati...sorok2 skit ek bayangkan aku

❀aRaBeLLa❀ said...

hemy- ade aku kesah??

Masy said...

syah shah,
hahahaha

akak terbayang fahrin. lalalalala

anul,
ko tgk bella dah angin kt bawah tu hahahhahaha