Friday, July 22, 2011

686: Padan Muka!

Hari nie aku tak berapa nak ade mood.
Benci benci benci.

Pastu Mr. Sivaji masuk plak, panggil meeting plak.
Dia dan beberapa orang opismate baru balik dari Guilin, China.
Aku dengki!
Marah dan jeles!
Apsal tak bawak aku?
HUH!!!!!!!

Pastu dia bebel.
"I bagi keje daripada aritu tak siap-siap lagi bla bla bla"
Aku muncung.
"sape suruh tak bawak saye pegi Guilin".
Mr. Sivaji terdiam.
"alaaaaaa.... yelah yelaaaahh.. nah amek ni, mahal ni I beli kat epot"


Padan muka. Sebut lagi. Huh!!!

9 comments:

zonaku said...

seb bek bukan yang hidup.. kalau tidak, jenuh la nak mencari buluh bagi dia makan....



kan ko dah komplen dia hantar ke singapore, kang kalau dia bawak ke Guilin, ko bising gak sebab tetengah bulan.....

HEMY said...

dah terus dapat Po kungfu panda

Masy said...

zona,
ehehehhe

alaaa yg Guilin tu fully sponsored ko tau? aku rela je ok. huhuhuhu

anul,
jadik laa janji ade. hehehheheh

Mr PenyuBiru said...

panda ni hidup dan berjalan-jalan cari ibu dia diwaktu malam tau.hehe

Masy said...

penyu,
takpe.. kat umah aku ade mak dia. hahahhaahah

achik said...

kenapa padan muka pulak? *blur di petang jumaat* ;p

Masy said...

achik,
sape soh marah2 akak, kan dah kene paw subinier. padan muke! hahahahahh

en_me said...

chomeyyynyerr.. ehehe

Masy said...

en_me,
saye ke? hehehhehehee