Monday, August 22, 2011

697: Hmmmmmmmmmmmm...


Macam-macam dalam pikiran.

Nak gunting rambut. Bajet = RM18.
Status = Pending.

Nak sebis kete. Bajet = RM100++.
Status = Pending.

Nak beli tudung. Bajet = RM10 - RM20.
Status = Pending.

Yang lain tak terjangkau di fikiran. Peninglah.
blogger-emoticon.blogspot.com


Berbuka dengan Geng Memuah sabtu aritu kat Little Pantry, IOI Puchong. Cerita akan diapdet sejurus aku mendapat gambar-gambar daripada mereka yang berkenaan. Kat sapetah pic aku yang macam Fazura tu. Hmmmmm...

6 comments:

zonaku said...

pending..........

pending.................

pending.........................


last2 PENING! hahahahah

Masy said...

pening woooooo

jedi said...

Gaji = Pending....

Masy said...

jedi,
haihhhh betul betul T_____________T

HEMY said...

katne gunting rambut 18? cam nk wat gak je utk cembam

Masy said...

anul,
kat PKNS, tingkat 1. itu pun klu kedai tu ade lg. kot tak, cer cari kat ole2 tu. aku nk cari kt ole2 tu laa nanti. huhuhu