Friday, November 04, 2011

724: Tahpapetah

Aritu aku MC. Selalunya kalau MC tu memang maksudnya aku tak daya betei laa nak bekerja. Tapi hari yang aku dapat MC tu sebenarnya aku nak keje. Sebab memang tengah banyak keje masa tu. Huhu.

So.. bila doktel tanya..

nak ubat ngantuk ke nak ubat tak ngantuk?

Aku jawab - kalau saye MC, yang ngantuk pun takpe
Pastu doktel tanye lagi..
nak MC ke nak keje?

Aku jawab - saye nak keje.. tapi.. ntahlah (lepas berpikir-pikir kondisi diri)
Doktel senyum je. Pehtu dia kata..
macam ni la.. saya bagi awak MC dalam tangan, kalau nak guna, gunalah.. kalau taknak guna pun takpe..


Dia ulang ayat ni dua kali ok. Hehehehe.

Akhirnya. Aku MC. Pada hari kejadian.

Tapi kan.. malam tu.. Kak Bebola Ikan call. Aku ingatkan nak tanya aku dah sihat ke belum ke. Rupanya..

datang opis tak malam ni?


WTF.

11 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

lain kali klu MC xyah angkat phone, kalau dia tnya, jawab "sakit kak, nak angkt phone pun x mampu"

iemah said...

ceh..ada plak tanye camtu..tak berhati pewot langsung..huhu aku lak emo :p. tp yer la kan..ingat kita ni robot ker, keje keje keje..kebal n takkan jatuh sakit...haishhh

Masy said...

hazerin,
ekcely akk mmg janji nk dtg mlm tu tp bila MC dh x larat nk pegi. yg dia plak dok pujuk2 soh dtg gak. bkn nak soh akak rehat. demmit.

iemah,
dia mmg mcm tu.. huhuhuhu

syah shah said...

pehh soklan mintak buku lima betul.. hahahah

Masy said...

syah shah,
hampir2 nk bagi sebuku roti. hahahah

HappyIrfa said...

duk bygkan kakak tengah gigit baju cam 'tikus' ke tu?

Masy said...

kak irfa,
haah hehehehe

aNIe said...

Sabar Masy...heheheh...nanti bertukar jadi camtu susah...hahahah

hanisakura said...

Comelnyer menatang tu.. Eh? Hahah.. Kesian akak dmm ye. Pastu disuruh dtg keje lak tu. Agak kecelakaan betul la. Huhu

ber_u_wang said...

kiranya penting juga lah cik masy ni, walau pun MC tetap di tagih supaya kerja...

Masy said...

kak anie,
hahaahaa baeklah :D

hanisakura,
comel cam akak ye? hehehe.

ber_u_wang,
x penting pun sbnrnye.. tp sbb keje byk masa tu, tu yg dorg mintak dtg jgk huhuh