Wednesday, November 16, 2011

728: Kak Bebola Ikan in action. LOL

Petang semalam..
Kan hujan kat Shah Alam
Masing-masing kelaparan
Aku takpe, aku ade roti
Hahhaha

Kak Bebola Ikan sudah mengidam nak makan gorpis
Tau tak amende gorpis tu?
Goreng pisang lewww..
Tu pun tatau, lemp-punk kunk.

Nak ke gerai tu kene seberang jalan kecik je
Tapi sebab takde payung
So.. akan kene hujanlah jugak kan

Maka Kak Bebola Ikan sudah menyatakan hasratnya
Untuk pinjam sesuatu milik Adik Kenteng
Kitorang terkesima bagai tak percaya
Biar rosmah Kak Bebola Ikan ni????

Ingatkan dia main-main
Sekali betei-betei laaaaa dia buat

Hamagaadddddddd!
blogger-emoticon.blogspot.com

18 comments:

Anonymous said...

haha. kerana gorpis kuturutkan...

-rya

Lelaki Ini said...

hahaha
gorpis??
first tyme dgr!

Masy said...

rya,
apa saja untukmu, gorpis.. hehehe

lelaki ini,
betul ke? sy 1st time dgr dah 3-4 thn gak heheheh

*SiRibenMerah said...

gorpis kat kedah da femes since zaman i skolah.. siap wujud stall jenis sama ngan tanda nama GORPIS okeh keliling alor setar..teknik n konsep majlis bandaraya..

kelasssssss ko maria.. pakai helmet..

iemah said...

hihihihi...
asal leh cover kepala..bdn basah takpe eh :)

Masy said...

iyra,
tu laa rasanye tempat lain dah biasa gaknye, kt belah2 sini mcm x biasa guna..

iemah,
penting tu.. takut nanti pening paler lps kene ujan ehehheh

Mya said...

hebat penangan gorpis seberang jalan nih..

Erina Asmawani said...

kak bebola pakai helmet ke tu kak? OMG!! hahahahaha..demi gorpis

en_me said...

apasal tak pinjam kete kancil jewww.. uhuhu

Masy said...

kak mya,
gorpis berbijan menjadi idaman.. lama kakak gorpis tu cuti ehehehe

ena,
ha'ah dia la tu. hahahhaha

en_me,
takat bawak pastu reverse je mmg mengabiskan minyak laa.. hehehhe

Ainul Hayat said...

kak masy,
first time dengar gorpis tu. pasni nak gune perkataan tu kt opis...kunun2 sayalah pioneer....kui3...
care sunggoh....kerana gorpis helmet pon jadi. ahaks.

Masy said...

ainul,
hihihhih guna jgn x guna :D

HEMY said...

ahahaha...tak ujan pn haa..baik redah je

Masy said...

anul,
dah reda dah masa tu.. tp nk gak pakai helmet hihihi

jedi said...

sabau je la...mungkin dia biasa wat gitu kot...

gorpis...trima kasih...arini aku blaja satu lagi vokab baru...hhahhaha

zonaku said...

hamagad........
bravo kak!!!!


amik x no tepon akak gorpis? senang blh oder delivery.......

Anonymous said...

tempat adhek la ni ujan. kak masy wat adhek lapaq gorpis. maneuwww nak cariewwww mlm2x niewww? uwargh!!!

Masy said...

adhek,
takpe.. ni dah siang, bole la cari hehee