Friday, November 18, 2011

729: Salam 1-0! Wkwkwkwkwk

lepat labu. siyes ai suke kuih ni. eh ape je yang aku tak suke ye tak? haha


Tahniah Malaysia! Itu je aku nak cakap. Haters seberang diharap dapat mengawal kata-kata. Ingatlah, makin banyak anda mencemuh, makin terserlah ke..ermmm.. ke-tidakpandai-an anda. Dan ke-tidakbertamadun-an anda jua. Malah ia tidak akan mengubah apa-apa kecuali pandangan luar terhadap peribadi anda. Ckckckckckckck.

OK la, cerita lain.

..

..

..

Ah. Takde idea nak cerita lain. Hahahahaha!!

nama kuih ini Nagasari. dulu aku gugel macam nak rak tak dapat. nah, the only Nagasari's pic kat internet!

17 comments:

Anonymous said...

dulu aku gugel macam nak rak tak dapat.

********

sekarang macam nak rak dapat. ; p


-rya

jedi said...

sedap la kueh tue...

tahniah pasukan malaysia

Masy said...

rya,
hahaahaaah

jedi,
yes, sangat sedap! hehe

tahniah tahniah!!

Erina Asmawani said...

uuu..nagasari kelihatan sedap..pe dalam tu kak? pisang eh?

Masy said...

ena,
yup.. sedappp.. lemak manis :) heheheh

syah shah said...

pehh... lama gila tak makan nagasari... kakak masy buat kan kite teringin... sile buatkan nagasari untuk kite. hahahahhaah :P :P

Masy said...

syah shah,
buat yeeeee... hahahaahhh!

zonaku said...

ooo nagasari tu kuih ini.....


sepupu tepung bungkus ler ni.....

Masy said...

zona,
tepung bungkus aku x ingt cemne rupa dia.. tp yelah lebih kurang kot..

HEMY said...

mak aih kuih tu buat dari kain sari naga?

patut la naga2 kat citer filem ganas..kalau sari depa tak kena rampas wat kuih..boleh la naga tu expose navel depa..ahahahaha

wak gelas said...

Eeeee... wak dah datang ni nak komen komen....

Masy said...

anul,
pakai kain sari niiii.. mahal niiii.. naga nak berlawan mana leh pakai kain nipis2. ini je cara nk halang dorg hahaha

wak gelas,
eeeeee sape ni? hehehhehe

Super Nia Hana said...

kalau nagapakaisari bunyi nya lebih indah
wahahahah

Lifesaver Hamzah said...

oooo...tu kuih lepat labu ek...tak tau pun.pandai makan je aku ni

Masy said...

hana,
panjang nau namanya pulak tu hahahaha

lifesaver,
mcm lepat pisang gak, tp kaler kuning.. tu labu la tu hehe

HappyIrfa said...

macam tepung bungkus je kueh nagasari tu

Masy said...

kak irfa,
lain sket..