Monday, November 21, 2011

730: Serangan Psikologi

Malam ni, Malaysia vs Negara-Kurang-Adab. Aku doakan yang terbaik. Barracuda ke, Anaconda ke - biarkan saja.

doa jelah senjata kita, Harimau Muda! padaNya kita serahkan segalanya

Dan kalau ditakdirkan kita di tempat kedua (aku takmo sebut kalah. eh dah tersebut lak), tenangkan hati. Tonton video di bawah - dan gelak kuat-kuat.



Kesian.

12 comments:

Ainul Hayat said...

Kak Masy,
Harap-harap Harimau Muda kene membaham Garuda ini malam. Geram ngan diorang. hUH

wak gelas said...

tengok bola sambil makan sate sedap jugak begitu.. weeeee wak dah datang nih nak komen komennn...

Masy said...

ainul,
kita doa sama2 ye.. moga2 kita menang. insyaallah.. geram tgk org2 tak bertamadun ni, poyo sgt.

wak gelas,
bila nk mensate ni? heheheheh

jedi said...

jelas boleh lihat ada ketidak adilan disitu,....walaupun serumpun, mereka memang keji...

Masy said...

jedi,
yup. keji giler.

L said...

insyallah malaysia menang..=)

jom bacer kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/belajar-dari-alam.html

HEMY said...

taktik kasi izzaq injured pn dh menjadi..demmmm.doa yg terbaik je la

Masy said...

L,
amin amin

anul,
tu laaaa.. kongjaq betol. doa2 jelah kita ni huhuhuh

Anonymous said...

kak masy, smlm adhek rimau makan garuda penyet. sedappp! hahahaha

Masy said...

adhek,
yeaaaahhh.. da selamat jadi bakso garuda dah arinie hahahaah

Mohd Farwalis said...

Emas! Rasa nak belanja fakri makan mee udang!

Masy said...

caki,
belanje akak je sudeh. hehehheh