Wednesday, December 14, 2011

739: WW : Do Not Squze = Jangan Picik!

22 comments:

Irfa said...

kah kah kah :-)
nok picik jugok

Wak Gelas™ said...

wak pon tahu tulis cina tuuu: 不要挤 jugakkk wehhh... eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

pB said...

mengaku rakyat Malaysia tapi ......

Masy said...

kak irfa,
jange picik! hahahaha

wak gelas,
yg tulisan cina tu betul tak?

kak pB,
hmmmmmm.. tu lah. tapi masalahnye dua2 pun salah. haha

~mrs azmi~ said...

udahle bahasa melayu fail.. yang omputih pun gitu jugek!

yang tulisan cina takle komen sebab tak reti.. heheh

Masy said...

mrs azmi,
nampak sangat tukang tulis tu skolah cina. eh? mandai2 je hahahaha

Wak Gelas™ said...

cik masy.. naper? X pecaya wak ke? harhar2... mensate bila mensate...

Erina Asmawani said...

nak picik jugokk! hoho

Masy said...

wak gelas,
bukan.. maksud sy, betul x yg org tu tulis cina tu? ke ade typo gak?

bila2 pun boleeee tuan haji. hehe

erina,
do not squze! hahaha

Yunus Badawi said...

Rasanya BI dia dapat 7 dan BM gagal terus ... hehehe

Masy said...

YB,
sy pun rasa mcm tu. hahahaha

zonaku said...

mesti bukan warganegara malaysia ni.......



bab bahse asing tu.. mmg la dia bukan orh putih, mesti takat putih kuning je ni

Masy said...

zona,
aku pun syak mcm tu. hehehe

syah shah said...

Agaknya kedai dia ramai orang belah Pantai Timur pegi kot... Tu tulih gitu tu... Haha~ :P

Masy said...

syah shah,
kat CH tuuu.. hehehehe

syah shah said...

yela, kat CH tu, kedai tu ramai pengunjung dari belah Pantai Timur... tu pasal dia tulih gitu... haha~ :P

jedi said...

marah benar tue....hahahah

TedungS said...

heheh.. nasib baik dia tak tulis jgn pacak!

Anonymous said...

ingat. jgn picik-picik nanti adhek gigik! haha.

masyita4180 said...

syah shah,
oooo ye ke. hehehe

jedi,
ingakkkk... jange picik! hahaha

tedungs,
hahahhaha

adhek,
dont squze!~

Super Nia Hana said...

ok..gmbr nk berjaya wat watahsi gelak!

Masy said...

hana,
hahahahaha gud!