Friday, January 06, 2012

745 :Sambutan Keputerian Cik Muda Masyita

:)

Birthday saya aritu. Eh tetibe je saya kan. Hahahaha! Yelah-yelah birthday aku aritu. Aku keje. So takde apelah sangat pun. Cumanya hari sebelumnya Wafa dah tweet, ajak tengok muvi since dia dapat tiket free. Kemain lagi. Aku dok nunggu gak kot Nuffnang nak bagi lagi tiket free macam tahun lepas, namun nan hadooo. Takpelah. Saye bukan glemer pun Nuffnang nak bagi tetiap tahun huhuh (eh apsal bunyik macam merajuk, nak kene siku?).

So.. pada hari rabu ittew selepas menonton cite cina, siap-siap dan terus kutip Bellan kat rumah, kendian shoot ke Sunway Pyramid. Aterrr Wafa dan Keri dah siap siaga menunggu. Jangan tanya aku 'siaga' tu ape, aku pun tak tau. Dok tengok kat tv + paper je. Hehe.

mekasih aunty fafa! cite ni lawak. "lu kena beb". HAHAHA

Dah amek teket, kitorang cari tempat makan. Cari punya cari, Wafa sajes masuk The Manhattan Fish amende tah tu. Aku memang tak penah merafak sembah masuk, so.. ai ok jewwww. Makan bayau sendiri-sendiri ye. Hehehehe.


gambau cilok kat tuiter Bella

Sedap! Aku yang bukan penggemar udang pun sudah tala dua ekor udang ittew. Dan saye memesan air Gummy Bear yang disebut sebagai Gummy Beer oleh waiter kat situ. Yeaaaaahhhh watever. Yang penting, lazat! (ke sebab aku memang haus. aaahhhhh gasakkan).

Ekcely sementara menunggu makanan tiba, Bella pun mengeluarkan sebijik tapawe berisi brownies hasil kraftangan beliau - khas untuk birthday saye. Wuuu terharuewwwww angat-angat! Cedap! Kalau ade kekurangan pun saye takkan komplen, hehehe. Mekasih Bella! *timang Bella tinggi-tinggi sampai cucur atap*.


pic ni disnap esoknya. buat bekal pegi sekolah. hehe

edited!

Keri bagi fridge meknet laa oi. Lupa nak bagitau. Hahahahaah!! Yelah yelah eksaited sangat sampai fridge meknet yang berkualiti tinggi dari Singapore ni pon lupa nak kabo dalam ni hehe.

mekasih Keri! v(^_^)v

Komdian kitorang pun pegi nonton. Bertiga je, Keri kena balik sebab dia budak bawah umor LOL.

Mekasih semorang. Mekasih mekasih :)


#tengah takde idea nak mintak adiah. 3 jenis lak tu. huuuuuu~

14 comments:

*SiRibenMerah said...

ngan ai tamau celebrate ke?

zonaku said...

ooooooooo.... patut le.... ke keri makan udang lalu pembengkakan telah terjadi?????

k.e.r.i. said...

gambar fridge magnet tak tunjuk pong.
*kecikhati*

Masy said...

iyra,
nak!

zona,
dia x makan udang tu hehehe

keri,
ALAMAAAAAAKKK!!! ok2 jap. sempat lagi nk masukkan hehe

Lifesaver Hamzah said...

x ajak pung! happy birthday masy!

jedi said...

hepi besday...

Masy said...

LH,
camne nk ajak? huhu. mekasihhhh..

jedi,
blated sudah hehe.. mekasih.. :)

nurul syazana said...

Assalamualaikum Kak Masy!
Selamat ulangtahun!! I'm one of your silent reader :) :) and love it!! Kak Masy KELAKAR and so cute!! :D

Semoga Kak Masy menjadi insan yang solehah dan sentiasa dalam redha dn berkat Allah :D

zonaku said...

hahaha.. sejak bila keri pandai kecik hati?????



x pe la keri, dia x tunjuk sebab kesian kat aku... lagi 3 bulan baru aku leh amik FM tu ngan ko tau..... lama tu wei

❀aRaBeLLa❀ said...

teringat kat colonel sanders..HAHAHA

HEMY said...

beh tuuuuu~~~~~~

browniesssss....tp aku dpt coklat wafa...dap dap!!!

syah shah said...

sedap eh makan kat Manhattan Fish Market tu? tingin jugak bebeno nak masuk... Haha~ :D

achik said...

hepi belated besday kak baby.. :)

Masy said...

w'salam nurul syazana,
mekasih mekasih.. hihih apsal silent? marilah kita berbual2 hihihi

insyaallah.. amin amin :)

zona,
sejak dua menjak ni. hahahaah!

bella,
HAHAHAAHHA bongek banget!

anul,
kitorang dh dpt awal dah aritu.. eheheehehe

syah shah,
sedap gak. bole laa.. heehheheh

achik,
mekasih kecik!