Friday, January 13, 2012

747: Sakit Ketiak

Ketiak sakit. Ade seketul benda sebesar ibu jari (atau mebi besau lagi sket) sedang mengeram kat situ. Owh dah jumpa doktel dah. Tunggu jelah timing nak kene potong ketiak tu. Wuwuwuw saye takot.

Aku cerita laa kat mak since dia dok tanye takde cerita baru ke?

bla bla bla
bisul kot?
bukan.. doktel pun kata bukan sebab takde 'mata'
ooo.. kalau takde mata, pakaikan laa spek mata kehkehkeh


Amboi amboiiiiii.. Kemain mak aku ye. Kemain lagi bersendaloka dengan anakanda ye! Heppp!!!

15 comments:

Mr PenyuBiru said...

sempat lagi mak ko buat lawak yer.hahaha...


p/s: naper gambor yg disertakan tu bukan bengkak di ketiak.hehe..

Lifesaver Hamzah said...

adakah?adakah itu buah ketiak???er...er...aku bukan dokter..

Masy said...

penyu,
dah gugel tapi x lalu la pulak nak letak hehehe

lifesaver,
mungkinkah? lepas ni x payah la aku bawak buah tangan, bawak buah ketiak pun boleeeeeeee

zonaku said...

hahahaa... buah dada mmg sentiasa bawak kan?



ops!

Masy said...

taklah, selalu tinggalkan je. HAHAHAHHAHAA

bongek ah zona!

*SiRibenMerah said...

ouh.. ketul angin je tuh.. hehehe..
agaknya liang peluh dlm tuh tersumbat la tuh.. nk kena lak jd kawasan ketiak.. hehehe..
sila rajin bersenam yek.. biar ketiak peluh x pe.. neh duk tutup ngan deodoran je sokmo, makna x tersumbat kawasan tuh.. hehehehehehe

KM said...

ada lipas kot kekekeke.....melawak2 jugak tp kalau rasa berpanjangan sila pergi siasat dgn doc...bimbang2 perkara lain plak terjadi...

Masy said...

iyra,
taklah.. mmg ade infection kata doc. akak x pakai deodorant lama dah.. pakai garam batu tu jew.. hehe

KM,
hahahaha

dah check, tu yg doc suruh dtg lg nexwik..

saaba said...

mustahil juga kalo kata nak tumbuh ketiak lagi satu kan?

Ainul Hayat said...

Kak Masy pernah kene gak thn lepas...
Sakit gile...macam bisul. Pas dah sapu2 ubat dia kebah. Pastu muncul balik siap ade mata....time tu hape lagi picit dgn penuh perasaan. HAHAHA. terus tak kua2 da benjolan itu. Bkn ape, riso kene penyakit lain...

Masy said...

yan,
kalau tumbuh ketiak satu lg, akak jual kat e-bay

ainul,
akak punye ni x mcm bisul la pulak huhuuh

syah shah said...

Dulu masa lepas spm ada kena... pegi check. doktor kata kalau dua minggu duk ada lagi, datang balik... elok cukup dua minggu, hilang tanpa dapat dikesan dan tak datang-datang lagi sampailah sekarang... cuak gila masa tu... hahahah :P

HEMY said...

ketiak suka sangat mengintai la tu..
kompem kalu ko lambai tangan tayang ketiak org lalu lalang takkan benti tolong ko tapi terus eksiden

Masy said...

syah shah,
iye? akak nye ade lg ni huhu

anul,
bengong muuuuu hahahahahha

Anonymous said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan