Friday, January 27, 2012

751: Blur


Aku.
Sebenarnya tak tau nak apdet ape.
Asal kena hari yang aku patut apdet, takde idea pulak.
Bila cuti, kemain banyak lagi mende nak cite.
Tapi time cuti takleh laa apdet.
Sebab kat umah takde tenet.

Aku.
Sebenarnya ade jugak cite.
Tapi malas pulak nak cite.
Malaslah.

Aku.
Takde idea.

Sekian terima kasih~

11 comments:

KM said...

kalau takde idea...apa bleh buat hehehe..

Masy said...

KM,
buat tak tau jelah hehe

jedi said...

cari la idea...nak jugak..hahahha

Mr PenyuBiru said...

Aku,
Taknak komen.
Sekian terima kasih~

p/s : aku tahu ko nak cerita pasal semanis kurma semalam kan kan.hehe..

Masy said...

jedi,
takde idea la hehe

penyu,
hahahaha tak terkomen rasanya

syah shah said...

ada idea tapi malas camna plak hukum dia tu kakak masy? hahahah :P

Masy said...

syah shah,
hukum pancung je jari tu. hahahaha

Anonymous said...

have a badtimes?

its time to have...

a bed times

Masy said...

anon,
mmg masa tu dah tdo pon hehe

Qas Firdaus said...

cakap serupa yennaaaaaaaaaaaa

Masy said...

qas,
sibbaik x kata serupa yonna. hahahahhahahahh