Wednesday, February 01, 2012

753: WW - Why Malaysian Women Are Single

14 comments:

Anonymous said...

ehehe.. indeed.


-rya

Masy said...

rya,
hehehheheh

syah shah said...

no komeng~~ :D

Mr PenyuBiru said...

alasan jer tu.

ps:word verificatio = hestria. apakah?

Masy said...

syah shah,
gud2 hehe

penyu,
no komen

oranglidi said...

aku rasa bukan kat malaysia je ni. ni masalah seantero dunia.

dan sama la jgk dgn laki2. mungkin..

memilih sgt kot. hehe.

Masy said...

oranglidi,
aku pon rasa gitu. kehkehkeh

coklat~vanilla said...

kena pilih gak..
aku dah merasa bahana kononnya x mau memilih sangat...mujur sempat tarik handbrake. kalo dak.
hancuss idup ku

zonaku said...

TOTALLY AGREED~

Masy said...

ann,
nyampah oi kalau org cakap pasal memilih ni. macam la seko2 yg kawen tu main rembat je tepi jalan. cakap pakai lutut, gitulah gayanya..

zona,
total total

Anonymous said...

if u use the word 'met', its hard to meet.

use 'find', then u will meet.

Masy said...

anon,
oooo.. so I haven't find anyone I want to be involved with. betul? hehehe

Irfa said...

esok akak nak gi kenduri.ajak adik akak..dan akak pasti ramai yg akan tanya kat adik 'bila nak kawen'akak nak ajar dia jawab macam ni
kalau org tua ko jawab'makcik cari lah sorang.kalau ada anak lelaki ambik la sy jd menantu

dan kalau yg sebaya bertanya ko jawab cam ni 'belum jumpa.tapi kalau nak share ngan awak boleh juga'

hahaha..aku sakit ati bila org tanya soklan tak fikir perasaan org lain

Masy said...

kak irfa,
sy ade mcm2 jawapan bole bagi kalau org tanye. ikut mood. hehehehe